Aatelkaa ny ihimiset, ku mulla oli lotossa kuus oikein!
Vahinko vaan, et ne oli kolmessa eri ruudukossa 2x3, mut se on kuusi, eikö..
Ootteko muut saanu jotain pelivoittoja, kuinka suuria tai minkälaisia.
Lottovoitto!!
10
644
Vastaukset
- Ennen tuli pikkuvoittoja jo...
ne on muutettu sillai ettei ihmiset voi voittaa paljon eikä juuri ollenkaan . Sehän on bisnestä jolla vain jotkut rikastuu eli veikkaustoimiston pomo se yrittäjä ei muut
- Anskuliini
veikkauksella pääse rikastumaan, eikä ne veikkauksen pomotkaan, provisio minkä yrittäjä saa välistä on pieni ja pomoilla on kuukausipalkat.
En minäkään enää saa voittoja, mutta en lottoa ja veikkaa enää kuin silloin kun olin asiamies, silloin laitin sen pienen provision veikkauksiin, ei tavallaan maksanut veikkaus mitään ja voitoilla ostin kaikkea turhuutta.
- viikonloppuna
tein yhden ainoan lottoruudun ( en ole lotannut viimeksi kuin joskus viime syksynä )ja maksoin siitä sen 0,70 € ja kuinka ollakkaan ruudussa oli neljä oikein, sain sillä peräti 11,60€, että silleen :)
...kaikki se ottaa, mut toivossa eletään, "eletty jo 10 vuotta". Mies voitti päävoiton (ei lotto,veikkauksen 1x2) 70-luvulla, harmi vaan et kierroksella oli voittajia ennätysmäärä. Niillä rahoilla ei päässyt rikastumaan, kaitpa tuo ne rahat kirjoihin laittoi, no, ehkä hyvä niin!
- olkoon
voitto se on pienikon voitto ja saattaa olla että se voi jopa kasvaa korkoa. Paitsi sulla ei tietenkään voi kun ei sattunut samaan ruudukkoon, voi itku.
- viime viikolla
eli tein asuntokaupan jossa voitin 130.000€
- ohmi
Viimmeviikolla.Kolme oli enimmillään.
Kyllä voitot meikeläisen kiertää kaukaa.- Markeliina
päävoitot oikein saa? Olenvarmaankin lotonnut 50v. putkeen, eikä koskaan vielä ole päävoittoa tullut. Häviöllä olen rutkasti.
Mutta kun yrittänyttä ei laiteta sanoo tuo vanha suomalainen sananlasku, niin minäpä tyttö vain yrittelen lannistumatta.
Ja sanoohan se niinkin, että usko ja luja luottamus siihen mitä toivotaan. Minä ainakin toivon, usko on tainnut jo hiipua. - älä pane toivoasi
Markeliina kirjoitti:
päävoitot oikein saa? Olenvarmaankin lotonnut 50v. putkeen, eikä koskaan vielä ole päävoittoa tullut. Häviöllä olen rutkasti.
Mutta kun yrittänyttä ei laiteta sanoo tuo vanha suomalainen sananlasku, niin minäpä tyttö vain yrittelen lannistumatta.
Ja sanoohan se niinkin, että usko ja luja luottamus siihen mitä toivotaan. Minä ainakin toivon, usko on tainnut jo hiipua.katoaviin asioihin,vaan katso 'rajan' taakse,josta loytyvät iankaikkiset arvot..
joita ei koi syo ,eikä ruoste raiskaa,ja joita varkaat eivät tule varastamaan.. niitä isompia voittoja oikein saa, kun muutenkaan ei osu kuin yhelle tai kahdelle enintään niitä päävoittoja.
Olishan se kiva jakaa useammalle henkilölle niitä voittoja, vaikka sit oliski pienempiä, tulis kuitenki parempi mieli, kun ees joskus sais voiton kotiin.
Minä en usein lottookaan, tulosvetoo olen laittanu ja siinä onnistuu kyl paremmin, voi saada useamman euron kerralla, suurin voittoni oli joskus 120 € ja pienillä panoksilla pelaan silloin tällöin.
Mut ei täs voi muuta kun jatkaa tai lopettaa, mut kyl minä aoin viel vaan jatkaa, vaikken joka päivä: toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854