Mikä naksahti,kun keksit rekkari nimes, mietitkö ja kunka pitkään?
Hautuujuutuu
42
1240
Vastaukset
kyllä naksuu, muttei just sillä hetkellä;)
Tää on sellanen johdannainen...;)))- Alien-8
funtsasin..ja sitten ajattelin luoda sen ihan vaan ulkonäköni mukaan;=)))
- Henkka07
-kukkii.Laita sinne galleriaan se peilistä näkemäsi tyyppi..`? E.T.:kö ?
- Alien-8
Henkka07 kirjoitti:
Itse Extra Terrestrial...Olen vuosien varrella oppinut,että myös itsestään täytyy osata heittää huuhaata..ainakin ennen,kuin joku toinen ehtii tehdä sen;)
Ei mulla itsentunto-ongelmia ole..turha minäkeskeisyys vain on karissut.. Henkka07 kirjoitti:
siulla ei näköjään kuki mikkään, eihän puupäässä voisikaan kukkia, lahosieni vois tuupata joutavat puupäät horsmille, ...tana...le..
meni..totta toinen puoli...tai toinen....
- Henkka07
-olisko ollut ajankohtaisempi?? ;-))
Henkka07 kirjoitti:
juttu nyt on kyseessä, saiskohan vähän selvitystä: Henkka07
Henkka07 kirjoitti:
vai 69.. ei toi on hyvä mikä on..kuutiotuumia..nääs..
jussi383 kirjoitti:
vai 69.. ei toi on hyvä mikä on..kuutiotuumia..nääs..
toi juttu 666, häh, kyselin vaa, pirun merkistä..
mixmaxi kirjoitti:
toi juttu 666, häh, kyselin vaa, pirun merkistä..
kyl ymmärsin sen..mitähän se henkkany oikeen meinaa???oon vähä ulalla...
jussi383 kirjoitti:
kyl ymmärsin sen..mitähän se henkkany oikeen meinaa???oon vähä ulalla...
väärästä puolueesta vai muute väärällä puolella....vai ookko vahingossa..? heittäny sitä kalikalla, tai sit se on noussu väärällä jalalla tuolista, käymään jääkaapilla
mixmaxi kirjoitti:
väärästä puolueesta vai muute väärällä puolella....vai ookko vahingossa..? heittäny sitä kalikalla, tai sit se on noussu väärällä jalalla tuolista, käymään jääkaapilla
tietää..kai sitä vaan ottaa.. kun vien kaikki naiset sen nenän erestä...luulisin....
jussi383 kirjoitti:
tietää..kai sitä vaan ottaa.. kun vien kaikki naiset sen nenän erestä...luulisin....
sellanen poika, että viet toisen naiset tai nii peräti kaikki naiset. Vähemmästäkin suuttuu, tai sitte on katkera iha itekseen, ota sie poika vaa naisia nii paljo, ku saat, ei ne maailmasta lopu, naiset, jos täältä vähenee, virosta ja venäjältä, täst läheltä saa mukkaansa, kuha käyp välil kyläs.
mixmaxi kirjoitti:
sellanen poika, että viet toisen naiset tai nii peräti kaikki naiset. Vähemmästäkin suuttuu, tai sitte on katkera iha itekseen, ota sie poika vaa naisia nii paljo, ku saat, ei ne maailmasta lopu, naiset, jos täältä vähenee, virosta ja venäjältä, täst läheltä saa mukkaansa, kuha käyp välil kyläs.
kaikkia sentäs kyllä mulle ykskin piisais...jos ois kiva...:)))
- aliisa
ja lopulta tuskastuin...kaikki oli jo rekattu,mitkä halusin...kunnes tyttäreni sanoi,että mulle sopii aliisa...mitä lie tarkottanut ;O)))
- aliisa
mixmaxi kirjoitti:
tytär kenties, a vot,liisa. Jos olen karjalainen tai jotain..
muumeista vaan...jos mä oon aliisan näkönen,hih ;O)))
- sola
..tää oli jo wanha tuttu nimitys.. ;)
- Alien-8
Minäkin muistan sola* -nikin jo vuodelta 2004 :)
- sola
Alien-8 kirjoitti:
..sä olit ihan toinen mies sillon.. ;)
- sola
mixmaxi kirjoitti:
tuttu juttu, solassa kenties, tapahtunut jotain jännittävää?
..ja jetsulleen.. ;)
Alien-8 kirjoitti:
sun nikin olevan jotain avaruuden kanssa tekemisissä, vaan että olisit "näkönen"..hhmm
- Alien-8
sola kirjoitti:
..sä olit ihan toinen mies sillon.. ;)
maailma muuttuu,Soleisson;))Kävin pitkästä aikaa moikkaamassa savonmiestäkin.
- sola
Alien-8 kirjoitti:
maailma muuttuu,Soleisson;))Kävin pitkästä aikaa moikkaamassa savonmiestäkin.
Missämissä..;)
..pienessä hetkessä että nimeni oon Peer Vokki..
mixmaxi kirjoitti:
nopee oli väläys sinulla, jos silmän räpsäyksellä sait nikkisi
..sitä mukava lyhennelmä suomalaisittain..
pervokki kirjoitti:
..sitä mukava lyhennelmä suomalaisittain..
peer van wokki.. per van kokki.. beer van coqggi
- hupsutin
korvien välissä, ku yritin yhtä sun toista omasta mielestäni sopivaa, mutta kaikki kuulemma oli käytössä....ärf..sitte piruuttani kirjoitin; hupsutin...kah, se kelpas. Niinpä täytyy tyytyä olemaan hupsu.
olla hiukkasen hupsuttaja, tämähän on HuuHaa "mielen synkimmät ja vinoutuneimmat ajatukset" tai jotain sellasta kirjotettu palstan sivulle.
- Ajankulu
tarvita selitystä??
säntäsi päälle, että hupsista, kyselin iteltä; miksi..ja kuinka ollakaan, tuli alkkarit maxi- malli mieleen, siitä tulikin mixmaxi.
käynnistänne, tää menee nytten vaakatasoon, ÖITÄÄ....
- heleskutti
miettiny olleskaan ainakkaan...opettelin tätä helevatan massiinaa käyttään ja ei meinannu onnata olleskaan nii siittä se sitte tuli...kirosana vaikkaki vähä nätimmästi kirijotettuna kylläkin.
- Clarke
Olen aina tuntenut olavani Clarke. Aina siitä asti kun huomasin, että tämä nikki on vapaa.
Täysin mielikuvitukseton ihminen!
Minä yritin lähemmäs pariakymmentä nickiä, ei mennyt läpi!
Ainoa vaihtoehto oli koittaa tuota silipatuulta, se syntyi lempinimestäni!vaan kaikillen. Sulla on sitte pirtee nikki, oikeen kun sen heläyttää, silleen oikeesti, niin jopa alkaa lahkeet väpättää, monella miehen muotosella.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854