Taas on tosi kankkune ei menny kuin kolme päivää mut voimat ihan pois ja hermot riekaleina. Vituttaa olla yksin..Pelottaa liskot tulee tänä yönä käymää..Saatanan baarimusiikkikin soi korvissa vieläkin ja tummii varjoi vilahtelee silmäkulmista.
sunnuntaivatkaus..
5
2004
Vastaukset
- mirkeli
... ja ens viikonloppuna otat uusiksi?
Tuttuja tuntemuksia entisestä elämästä. Nyt olen vasta raittiuteni alkupolulla ja teki kyllä mieli mennä baariin, mutten mennytkään. Tänäänkin olisin voinut mennä, sillä huomenna (ma) on vapaapäivä.
Olotilasi on hutera vielä tiistaina, mutta pari selvää päivää ja sitten taas baariin. Ne on vaan laulujen lunnaat maksettava ja ajan mittaan käyvät vaan kovemmiksi.
Kun selvenet, niin mieti mitä haluat elämältäsi. - aaaargh aargh
tuttua tuohua. suathana kun kestäs tän maanantain. Riivin jo tässä tasoittavaa olutta.
Prk..le saisivat tuotekehittää tuota alkoholia, jottei siitä tämmösiä viekkareita ja muita psyykkisiä vaivoja tulisi.
Polttasin pilveä, vaan se oo paljoa parempi laitonkin. Eikä se kolahda päähän niinkuin alkoholi. Paranoijakin iskee ja ahdistus toisinaan. Toleranssi tulee niin helpolla, että lopulta se on kuin tupakkia polttelis, ei nouse yhtään vaikka kilon polttas.
Elämä on niin tylsää huumetta, etten sitä tylsistymättä jaksa. Mikä neuvoksi olisiko noi Diapamit ja muut bentsot hyviä onhan ne laillisiakin. Mitä sivuoireita niistä on?- bentsot
väliin. Tekee sekavaksi ja käyttäytyminen muuttuu kuin toisen ihmisen tekemäksi. Jälkikäteen et edes muista hölmöilyjäsi. Ja koukuttaakin pahasti.
- Jees.
Tuossa esimerkki:
http://www.ratemyvomit.com/?action=ssp&pid=952 - cime
Ja taas vois soittaa vaikka banjoo..herranjumala mitkä fiilikset. nyt loppu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728