Vanhan articin chat miitti perusteilla. vastaa tänne minne paikkakunnalle ja milloin?... Myös jos vanha nikisi, kero se. -Apa
ARTIC CHAT miitti
16
2529
Vastaukset
On vanha nikini Artic shatissä
On vanha nimimerkkini. Minulle periaatteessa käy mikä paikkakunta tahansa mutta olisi ihan hyvä keväämmällä järjestellä miittiä. Tai mieluiten kesäkuussa. :)
- ddt
artickin olemassa olosta vielä jollakin on jopa muistikuvia :)
- hyvin articin ajat
ja etenkin sen erään reissun, kun teimme Tallinnaan muutama vuosi sitten *huoks*
t: teah
- se alkuperäinen wl ;)
Selasin palstoja, kelasin muistoja - VOILÀ.....
♥ terkut tutuille ♥- Janiquelle-n
Terkut kaikille artsun kautta "kasvaneille" chattiperheille" *grin*
WL- I've been missing you! *hug*
Nicki on pysynyt lähes alkuperäisessä asussaan, pienin muutoksin kuitenkin käytössä edelleen.
Janiquelle
- soleida
taisin olla lastenhuoneessa eli itu-osastolla sanois
Nörtti *pusuja pusuja pusuja* - perkele
mikäs perkeleen massapostittaja-pelle tämä apachet-seriffi on, sama viesti kolmella palstalla, eikö säännöt koske artic-runkkareita häh?
Toivomukseni jo tuosta miitti-paikasta tuossa otsikossa ilmaisinkin. Mutta jos päätätte järjestää miitin jossain muualla kuin Helsinki- Espoo- Vantaa-Järvenpää akselilla niin parhaiten joku viikonloppu alkukesästä (touko-kesäkuu) ja ajoissa tietoa asiasta (esim.kuukautta aiemmin).
Ja minähän olin niin viettelyksessä tällä että Nuorten huoneessa.
Myös Kimma-17/Vantaa ym muuta..
Terveisin Miss Lonely.Mikäs herra tää APA oikein on?
ARTIC-Miitti!
Kirjoittanut: APACHET 9.4.2006 klo 23.11
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000463&posting=22000000015557771
ARTIC CHAT miitti
Kirjoittanut: APACHET 9.4.2006 klo 23.10
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000015557740
ARTIC-Miitti
Kirjoittanut: APACHET 9.4.2006 klo 23.11
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=559&posting=22000000015557756
Pitäisikö tarkistaa mitä keskustelun säännöissä sanotaan:
Keskustelun säännöt ja kirjoittajan vastuu
..
Keskusteluissa ei saa:
...
Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittaminen palstoille on kielletty. Jos huomaat näitä sääntöjä rikottavan, voit ilmoittaa siitä kyseisen viestin kohdalta.
http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/- Symppis
Symppis haluu tavata vanhat artciccilaiset
- annika.lintunen
Moi en tajuu mitä sä puhut sori
- staranen articin ajoilta
hyi, hyi apa, ettäs kehtaatkin yrittää saada articin porukoita kasaan, monet ovat niin kateellisia että olet jo syyllinen maailman hirveyksiinkin varmaan *nauraa kippurassa*. Hienoa että edes yrität! Loistava idea! Muistaakseni jossain on netissä vielä säilössä ne vanhat sivutkin "valokuvattuna".. en muista missä. porukka on vanhentunut siitä ajasta, mutta idea chattien perustamisen aikakauteen ullottuvasta miitistä on kyllä hatun noston arvoinen asia! Odotan että porukat laittelee niitä miittipaikkojen ehdotuksia, saattan jopa tulla mukaankin. tehdään vaikka useampaan paikkaan miitti? Silloin mahdollisimman moni samoilta alueilta pääsisi osallistumaan. Hienoa!!
- APACHET
Paikan ja ajankohdan päätämme me yhdessä, en vain minä. Olen vain aiheen käynnistäjä, en muuta. Itse olen pääkaupungin läheisyydeen kannalla ja toivoisin kesäkautta miitille. Joskin voin rajoitetusti myös harkita muuallekin paikkakunnalle osallistumista. Olisin iloinen, jos löytäisimme joukkoon vielä niitä alkuperäisiä guruja, joiden kiistämättömästä ansiosta nykyinen chattimaailma on olemassa. Paitsi uusien latujen kehittäjiä Articin ajoilla, myös käyttäjiä, joiden ansiosta sellainen aihe kuin nettiketti sai syntynsä. Jos joku Articilainen haluaa vetovastuun miittien osalla, antaa palaa! Kyse ei ole kuka mikä milloin ja miten, kyse on siitä että me alkuasukkaat chattihistoriassa joihin Artic voidaan laskea mukaan, tapaisimme. Joten ehdotuksia!!
- Jean-L ei jaksa kirjautua
Artic.net oli, jollen väärin käsittänyt, nuorille tarkoitettu porttaali. Jos miitti järjestetään, niin en todellakaan ensimmäisten joukossa lähdössä sinne, siitä huolimatta että minullakin oli Articissa sähköpostiosoite. Enkä suosittele sitä sinullekaan.
Muutama artic.netin vanha työntekijä perusti pian sivuston lakkauttamisen jälkeen uuden myartic.netin, mikä toimii vielä tänäkin päivänä. Käyttäjäkunta ei vaan ole järin suuri, enkä löytänyt mitään tietoa käyttäjien keski-iästä tukemaan sitä ensimmäistä väitettä.- kyllä oli porukkaa
vauvasta vaariin / mummoon asti. Aikuisten huone
ja Viettelys veti vanhempaa väkeä puoleensa.
Lapsille ja nuorille oli omat huoneensa.
Mahtavaa aikaa kaikin puolin. Nykytilanne on
my.artic ja siellä on lähinnä teinit käyttäjinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108