Hydor Ario 4 ilmastin surkea

huijattu

Ostin tuollaisen ( http://www.hydor.it/index_en.htm ja http://www.aquatichouse.com/Pumps_files/hydorarioairpump.asp ) kuplantekijän lähinnä koristesyistä. Pakkauksessa laitetta mainostettiin hiljaiseksi (no noise). Kotona asentaessani laitteen koin yllätyksen. Laite pitää kauheata pörinää jos säätää tehoa sellaiseksi, että kohtuullisen näköisiä kuplia tulisi. Selvästi äänekkäämpi kuin Eheimin 2026 ulkosuodatin, mikä sekään ei ihan äänetön ole. Akvaario on olohuoneessa, jossa myös joskus yövytään. Tuo mainoslause on siis täysin perätön. Toinen havainto oli, ettei laite sovi ollenkaan akvaarioon, jossa on hienoa pohjahiekkaa. Pumpun roottori on täysin avoimessa tilassa ja jos varsinkin toimii käyttöohjeen mukaa, eli upottaa laitteen osittain pohjahiekkaan niin tukos ja laitteen mykistyminen on varma. Yritin reklamoida tuotteesta ostopaikassa, turhaan. Liikkeessa ei kuulemma ole äänekäs, no ei kait kun kaiken aikaa sata muuta huruutinta käynnissä. Jatkan asian selvittämistä edelleen. Mielestäni minua on vedetty höplästä ja annettu väärää ja puutteellista infoa (esim. missään ei mainintaa hienojakoisen hiekan ongelmasta). Onko muilla kokemuksia tuosta tai tuotesarjan muista laitteista? Jos kokemukset ovat tuonsuuntaisia, en suosittele laitteen hankintaa kenellekään.

4

1737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jope

Meinasin ostaa huutonetistä samanlaisen(luettuani täältä palstalta että pitää meteliä)rupesin miettimään että voi p....Onnekseni joku kävi korottamassa huutoa ja näin ollen ei tarvinnut ostaa tuota "meluapinaa"

• minullakin

Aivan surkea kapistus, säätämällä ei saa millään
      sopivaa ilmastusta. Ensin on kuin koski ja kun saa äänen kohtuullisemmalle tasolle, niin kuplat ovat aivan mitättömät. En suosittele kenellekään eikä sillä saa heittää edes vesilintua.

• neoni

myös sinä olet joutunut mainoksen (juuri tuo no noise) uhriksi. Myös minä tutustuin aikoinaan tuohon arioon. Siitä ei saa hiljaista sitten millään. Mielestäni huono laite. Itse myös aikoinaan tuollaista kuuntelin kaupassa, mutta kotona ääni oli jotain ihan muuta. Sain laitteesta niin pahoja näppyjä, että enää en koske mihinkään, missä lukee hydor.

• varsinkin

Maahantuoja: Europet Trading Oy Puomikatu 2, 33410 Tampere,
        puh/fax:. 03-3485553, e-mail: euro-pet@kotiposti.net
        Ei vastaa mitenkään tehtyihin reklamaatioihin. Tästä voi vetää johtopäätöksiä kyllä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe