Miltähän vuodelta on Arabian Malva astiasto? Omistan kannun jonka pohjassa leima Arabia Malva. En etsinnöistä huolimatta ole löytänyt edes sen nimistä sarjaa.
Arabian Malva
5
3480
Vastaukset
- tehty...
Itse metsästin sitä minna sarjaa ja tässä arabian kirjassa v. 1967 on mainittu malva sarja. On uunin kestävä sarja ja on monenlaisia osia, mm. lautasia, kannu, hillotölkki, paistivati yms. On isoja kukkia kuviona. Että jos tutulta vaikuttaa niin ainakin 1967 on tehty (tai sitä ennen??)
- edelliseen
Voi minua toopea, katsoin sen malva jutun siitä kirjasta väärin. Sen verran korjaan, että kirjan lopussa oli v.1968 täydennyssivut ja siellähän se oli. Eli niihin aikoihin kait sitä on tehty jos olen oikein kirjaa lukenut ja käsittänyt.
- etsivä
edelliseen kirjoitti:
Voi minua toopea, katsoin sen malva jutun siitä kirjasta väärin. Sen verran korjaan, että kirjan lopussa oli v.1968 täydennyssivut ja siellähän se oli. Eli niihin aikoihin kait sitä on tehty jos olen oikein kirjaa lukenut ja käsittänyt.
Kiitos paljon tiedoista!Epäilin jo että on joku väärennös kun ei tietoa alkanut kuulua.
- Derio
Valmistettu 1964-1970 Kaj Franck suunnittelema astiasto ja kuvio Serpipainotekniikalla tehty Malva .
- Seijahon
Ovat 1964-1970 ajalta Kaj Franck suunnittelema astiasto Serpipainotekniikalla tehty koriste Malva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032