Lämpimiä tunteita ja vaikeita asioita (jakso 6.4.-06)

Stetsonmies

Viime torstaisen jakson hellyttävin kohtaus oli ehdottomasti se, kun Onni herkistyi sen verran, että nimitteli vaimoaan sanalla "kultsi".
Toki on mukavaa nähdä nuortakin rakkautta (tykkäsin kovasti, kun Janne ja Ninni taitavat sittenkin saada suhteensa toimimaan), mutta kyllä vaan se hetki, kun Anja käpertyi miehensä kainaloon, oli niin tavattoman lämmin ja koskettava.

Minun mielestäni Pertti pitäisi pistää sarjassa eläkkeelle, niin että hänellä riittäisi aikaa sekä omiin harrastuksiin että ennen kaikkea muulle miesporukalle. Kiireinen lakimies-Pertti on erittäin mielenkiinnoton henkilö, mutta heti kun tiernaveljet ovat vauhdissa, niin sarjaan tulee säpinää ja miellyttävää asevelihenkistä toveruutta. Myös käsikirjoittaja onnistuu luomaan loistavasti esiin toverusten keskinäisen verbaalihuumorin.

Ei voi kuin ihmetellä Eevan täydellistä kyvyttömyyttä jakaa tuskaansa Pertin kanssa. Ensin ajattelin, että hän haluaa säästää miestään turhalta huolehtimiselta, mutta mistään tällaisesta ei ole enää kysymys silloin, kun aletaan kiukutella ja suorastaan vihoitella toiselle, kun tämä on selvästi huolissaan vaimonsa tilansa.
Minkä verran Eevan käyttäytymiseen vaikuttanee se, että hän itse joutui seuraamaan oman äitinsä poismenoa?

Onkohan Tuulia näyttelevällä Siiri Sinnemäellä itsellään nousevalla nuotilla kulkeva nenä-ääni vai osaako hän niin taitavasti tuoda roolihahmonsa ääneen tuollaisen - ainakin minua kovasti ärsyttävän - teiniaksentin?

3

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikiteini

on hyvä näyttelijä.

Miksei teiniikäisellä voisi olla teiniaksentti. Ei se ainakaan minua häiritse.

Eevan tiuskiminen miehelleen johtuu hänen vakavasta sairaudestaan. Loppuunpalanut ihminen ei jaksa eikä osaa ottaa apua vastaan.

• JJJ

...piti toimistoaan kotona jossain vaiheessa ja hoiti siinä sivussa vielä lapsenlapsiaan. Mäkimaan perheellä ei olisi niin hyvää elintasoa, jos Pertti pantaisiin eläkkeelle.

• JJJ

...oli hellyyttävä. Onni oli hyvänä esimerkkinä suomalaisille miehille. Sekin oli mukavaa, kun Anja yritti kautta rantain kysellä, mitä mieltä Onni oli hänen nuoruudenhairahduksestaan, että onni oli niin kiltti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      120
      1333
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      71
      1281
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1027
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe