Hei!
Onko kenelläkään kokemusta hotelli Seifertistä. Millainen on tasoltaan ja pääseekö sieltä helposti keskustaan, esim. kuinka pitkä matka vanhaan kaupunkiin?
Hotelli Seifert
2
454
Vastaukset
- No joo
ei ole tuttu, mutta kävelin Karlinin ja Zizkov'in
alueella, jossa on huomattavan paljon vähemmän
"nähtävää".
Hotellilta on pari kilometriä Vanhaan Kaupunkiin,
n. 20-25 minsaa kävellen.
Chlumovaa etelään Seifertovalle jossa raitiovaunut
lännen suuntaan vie mukavasti (5,9) Vaclavskelle. - Pragaman
En ole itse ollut kyseisessä Seifertin hotellissa mutta olen harkinnut sitä vakavasti kun menen ensi kerralla Prahaan mahdollisesti tänä kesänä. Googlettamalla olen löytänyt Seifertistä kuvia ja näyttää varsin siistiltä.
Hotellihan sijaitsee Zizkovin kaupunginosassa(tai ainakin tuntumassa) ja sieltä ei ole pitkä matka keskustaan raitiovaunulla.
Viimeksi majailin Golden City Prague hotellissa Zizkovin kaupunginosassa, joka on aika lähellä Seifertiä ja ratikalla oven edestä 5-10min keskustaan -ei paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897