Kortin saaneet

tekila

Oletteko ajelleet paljonkin kortin saannin jälkeen, onko yksin ajelu pelottanut? ym ym :-) kokemuksia vaaa

Ajelin ite samana päivänä kaverin autolla (kaveri oli tietenkin kyydissä), kun olin kortin saanut.
Kyllähän se auto sammuili välillä valoissa (autokoulussa sitä ei tapahtunut,tais olla niin tehokas auto), ja oli vähän nolla olo :D Mutta pikkuhiljallee tota on oppinu ajelee.
Yksin en suostunu lähtee ajeleen n.viikkoon, tuntu vaan siltä että jonkun olis turvallista vähän huutaa siinä vieressä.
Joo ja kännikuskina tullu oltua pari kertaa, ei oo vielä palanu kii siihen touhuun

7

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :>

Kortin sain vähän yli kolme kuukautta sitten. Vieläkään en ole ajanut yksinään, lähempänä kesää varmaankin sitten :)

Nyt vasta alkaa tottua omaan (vanhempien) autoon, autokouluauto oli kuitenkin uudempi ja hienompi :) Pikkuhiljaa mennään eteenpäin :>
      Turvallisia ajokilometrejä kaikille! :)

• poitsu

Helmikuussa sain kortin ja oon yksin ajellu suurimaks osaks, tykkään ajella enempi yksin. Ja ei oo pelottanut, hauskaahan se on. Jos pelottaa niin paras että jää kotia. Kerran oon saannu auton sammuksiin kesken ajon, sekin kerta oli kun ajoin toisella autolla. Nykyään on joutunut vähentelee ajelua kun tuppaa menemään kaikki rahat pelkkään bensaan.. Mikä siinä yksin ajamisessa pelottaa?

• tekila

..Ehkäpä siinä se voi alkuun "pelottaa", kun ei olu muuhun tottunut, kun siihen että joku siinä vieressä painaa polkimia tarvittaessa ja on vaan läsnä siinä koko ajan :) Ja ohjeistaa.

Oon huomannu, että ajan yksin paljon paremmin,auto ei sammuile :P

• ja oon ajellut itekseni

Sain oman korttini noin kuukausi sitten, ja oon ajellut itekseni paljon, ei ne porukat kyytiin oo koskaan änkenyt sillein. Porukoiden autolla on tullut ajeltua, ei mulla omaa autoa ole kun ei ole rahaa ostaa eikä pitää, näin kun on vielä köyhä opiskelija. Mutta kyllä omaa autoa tekis kovasti mieli, ei tarviis olla niin riippuvainen porukoiden autosta.

• ...:D

Eilen pääsin inssistä läpi ja heti lähin ajaan yksin (vieläpä autokoulun autolla), nimittäin ajoin inssiasemalta autokoululle hakeen opettajan joka oli sinne kävellyt inssini aikana. Heti illalla lähin ajeleen siskoni kanssa(pari kertaa kylällä), tänää menin yksin kouluun ja sitte kävin kavereitten kans ajeleen semmoset 90 kilsaa ja osan yksin ko kävin nakkaan kaverit kotia. Aluksi tuntuu hassulta ko ei oo ketään kenelle puhua päivän asioista, eikä kukaan oo sanomassa mitään neuvoja tms., mutta kyllä siihen tottuu nopeesti:D Ainakin omasta mielestä. Autokoulun auto oli ihan uus (ostettiin just ku alotin) ja porukoitten auto aika vanha, joten itelläki meinaa sammua toi auto aluksi, mutta toivon mukaan senki auton käsittelyyn tottuu:D

• Juuh,kyllähän se ensimmäisen kerran kun yksin ajo,niin hieman jännitti..:) Koira oli kyllä kyyvissä,niin sille tuli höpötettyä vaikka mitä..:D

• winnie

ja heti seuraavan päivänä olin jo ajellu tollaset 500km..no nyt sit on tullu ajettuu jo jokunen 1500km...kännikuskina oon toiminu ja oon ajellu jo yksinki...ainut mikä tuottaa ongelmia ni on ku meil on tollanen iso paku ni toi parkkeeraus ei kauheen pienil parkkiksil oikee onnistu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe