Onnelasta:)

Kiitollinen asikas

Onnelan ravintolapäällikölle ja sitten sedulle kiitos tuosta ikärajan laskemisesta alas lauantaina :) Kyllä Onnelassa on sitten mukavaa lauantaisin!

11

2727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tane

eli siitäkin sitte tuli teinihelvetti!

• .........

Kiitti vaa ihan helvetisti Sedu!:P

• Ärsyttäjä45

Mä olen 45 v. ja tulempas ens Lauantaina kattomaan sinne Onnelaan mikä on meininki. Mä tiedän että se ärsyttää teitä kun tämmönen kalkkis tulee sinne, mutta nouseepahan siellä olijoiden keski-ikä sitten ainakin vähäsen.

• K-22

Ei tainnut olla ravintolapäällikön päätös tuo ikärajan laskeminen lauantailta. Taisipa olla vastaan koko juttua. Ylempää tuli päätös.

• asiakas

En mäkään usko että Sedu itse halusi laskea ikärajaa, sehän tarkoittaa samalla ravintolan tason laskemista... Enkä nyt tarkota että nuoret eivät ole "tasokkaita", mutta teinipaikkoja Kvlassa on jo tarpeeksi, ja aikuiset on aina aikuisia... Minä ainakin olisin mielummin oottanut että pääsisin Onnelaan sen aikaa ku olisi ollut tarvetta ja liittynyt sitten 22v täyttäessä vanhempien seuraan. Huono juttu ikärajojen laskeminen :(

• onnelastakin alkaa saamaan pissistussua.

• jeps

Yks syy lisää olla menemättä sinne...

• Pettynyt "aikuinen"

Ei oo oikeesti ees todellista, että viimeinenkin ees suht aikuiselle porukalle suunnattu yökerho meni sitte kertaheitolla laskemaan ikärajat ja tasonsa! Eikö tässä kaupungissa jo oo ihan tarpeeks monta teinihelvettiä pennuille heilua, piti viedä viimeinenkin lapsivapaa alue meiltä "isoilta" ihmisiltä?! Mun käsityksen mukaan sinne on lauantaisin riittäny porukkaa ihan tarpeeks, vai oonko väärässä? Meni oikeesti viimeinenkin baari johon enää viitti lähteä täällä käydessään..

• Renttu

Mietin että mitähän tuolla termillä "aikuinen" mahdat tarkoittaa?
        Kun ainakin Vaakuna ja Mulligans ovat kyllä aivan selkeästi aikuisten paikkoja, toisaalta, musiikkinsa puolesta ne eivät kyllä kaikkia kiinnosta. Kun näet joidenkin kalloihin ei mahdu se asia että yli 30 vuotiaskin saattaa haluta tanssia teknon tahdissa tai rokata, ei se ikääntyminen tarkoita automaattisesti sitä että aletaan olla kiinnostunut vain tangosta tai humpasta.

Mutta suurin osa ihmisistä on nyt vaan ajattelultaan niin sovinnaisia, ja kaavoihin kangistuneita, että heidän mukaansa, kun on tietyn ikäinen, pitää olla ja elää ja tehdä vain muka siihen ikään kuuluvia juttuja ja jossain toisessa iässä tehdään asioita jotka "sopii" sen ikäisille.

Kyllä mä olen ainakin vielä kehdannut käydä Onnelassa vaikka olenkin reilusti päälle 30:n.

• Juissi
        Renttu kirjoitti:

Kun ainakin Vaakuna ja Mulligans ovat kyllä aivan selkeästi aikuisten paikkoja, toisaalta, musiikkinsa puolesta ne eivät kyllä kaikkia kiinnosta. Kun näet joidenkin kalloihin ei mahdu se asia että yli 30 vuotiaskin saattaa haluta tanssia teknon tahdissa tai rokata, ei se ikääntyminen tarkoita automaattisesti sitä että aletaan olla kiinnostunut vain tangosta tai humpasta.

Mutta suurin osa ihmisistä on nyt vaan ajattelultaan niin sovinnaisia, ja kaavoihin kangistuneita, että heidän mukaansa, kun on tietyn ikäinen, pitää olla ja elää ja tehdä vain muka siihen ikään kuuluvia juttuja ja jossain toisessa iässä tehdään asioita jotka "sopii" sen ikäisille.

Kyllä mä olen ainakin vielä kehdannut käydä Onnelassa vaikka olenkin reilusti päälle 30:n.

Pitäsköhän vaik Divan sit nostaa ikärajat,niin saataisiin "vanhemmalle" väelle kunnon yökerho.Siellä kun on puitteet kaupungin parhaat viime remontin jäljiltä.

• Pettynyt "aikuinen"
        Renttu kirjoitti:

Täällä taas tartutaan epäolennaisuuksiin ja jutun pointit sivuutetaan ihan täysin..

Tolla aikuisella tarkoitan kaikkia yli 22-vuotiaita, joita yökerhobiletys kiinnostaa. En missään nimessä tarkoittanut, että yli kolmekymppisillä ei olisi sinne asiaa, tai että pitäisi toimia niin kuin iän puolestä kuuluu. Tehköön kukakin niinkuin tykkää. Tarkoitukseni oli esittää pettymykseni siitä, että kaikki teinitkin pääsevät nykyään Onnelaan ikärajojen laskettua, eikä meillä hiukan vanhemmilla ole enää mitään teinivapaata vyhöykettä.

ps. ne heittomerkit siinä aikuisen ympärillä tarkoitti lähinnä sitä, että iän puolesta olen aikuinen, mutta henkisesti välillä jotain ihan muuta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5640
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1812
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      24
      1464
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1291
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      334
      1260
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1235
    Aihe