Invasion - mainiota scifiä

Nyt homma toimii

Tuli just katsottua ensimmäiset kolme jaksoa Invasionia ja pitää sanoa että taas kerran on huippukamaa luvassa. Mystinen, jännittävä ja aivan mahtava tekninen toteutus, erinomaiset näyttelijät varsinkin lapsinäyttelijät. Suositellen! :D

http://www.epguides.com/Invasion/

5

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Invasionia

Olen katsonut Invasionin 17 osaa. Alussa sarja tuntuu erittäin hyvältä, mutta sortuu kuitenkin samojen asioiden toistoon. En suosittele!

• T&T

Olen samaa mieltä, alkaa ihan lupaavasti vaan jotenkin siitä veto loppuu ja itse lopetin sarjan seuraamisen noin kymmenenteen jaksoon

• Necronomicon80
        T&T kirjoitti:

Olen samaa mieltä, alkaa ihan lupaavasti vaan jotenkin siitä veto loppuu ja itse lopetin sarjan seuraamisen noin kymmenenteen jaksoon

Voi olla että jossain välissä oli vähän hitaampi vaihde siinä sarjassa, mutta viimeisimmät neljä jaksoa yhteen putkeen katsottuani pakko todeta menon olleen todella rajua!!

Kannattaa jatkaa sen sarjan katsomista, eihän sitä tiedä jos vaikka sci-fi channel ostaisi sen ja tekisi jatkoa. Tai sitten ABC:n ohjelmapaikalle upotetaan joku typerä poliisisarja joka on niin aivotonta peruskauraa että varmasti kaikki tykkää.

Vaikka jatkoa ei koskaan tulisikaan niin kannattaa katsoa silti. Eräs kaikkien aikojen parhaista tv-sarjoista.

• Soluttautuja

Toimiihan sen Invavaasio ihan mukavasti. Saas nähdä vaan tekevätkö lisää kausia tähän sarjaan, ettei nyt ihan heti menisi ja loppuisi..

• katsottu

Nyt on aika tylsä urakka saatu päätökseen kun katsoin näillä näkymin viimeisenkin (22.) osan. Alussa sarja tuntui jännittävältä, mutta samojen asioiden toistoa oli myöhäisemmissä osissa aivan liikaa.

Sarja olisi ehkä tuntunut paremmalta jos olis katsonut osan/viikko, mutta katsoin jopa neljäkin osaa samana iltana. Tuli mieleen, että Invasion olisi loistava elokuva, jos koko sarjan tiivistäisi 1½ tuntiin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe