Vielä 90-luvulla kaupoista sai Hartwallin Walhalla-simaa. Walhalla-sima oli kaupallisten simajuomien kuningas, pehmeän hunajainen, kevyen kupliva ja ei turhan makea laatujuoma, joka ei kuulu edes samaan sarjaan kuin nämä nykyiset kertakäyttöpulloissa myytävät litkut. Jos nyt oikein muistan, siinä oli prosentteja 2,1 eli alkoholijuoman raja ylittyi.
Jos haluaa tehdä jotain juoman takaisinsaamiseksi, voihan sitä aina pyytää Hartwallilta http://www.hartwall.fi/feedback/yleinen_palaute.aspx .
Walhalla-sima takaisin kauppoihin!
Mauhi
7
2758
Vastaukset
- U.O
Taisi olla panimon oma veto.
- Laatusiman ystävä
Meilläkin sitä muistellaan joka vuosi. Oli tosiaan jotakin ihan muuta kuin nuo nykyiset hedelmämehuviritelmät...Eikä ole mitään suhteita valmistajan suuntaan ... :-)En edes muistanut valmistajaa.
- Simaa
Voittaa kotona tehdynkin siman 6-0.
- Janoinen
Nyt sitä kuulemma saa taas. Prismasta ainakin.
- asdfgfs
tuli pullo tuota haettua prismasta. löytyyköhän netistä mitään tietoa tuosta?
- Anonyymi
Olen myöskin walhalla siman ystävä. Kaikki liian hyvä poistetaan markkinoilta. Sama pätee Fazerin joulun alla aiemmin valmistamia tryffeleitä Petteri
- Anonyymi
Hunajaa simassa ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184