Tässäpä tuli mieleeni goottirockin lähisukulainen (?), deathrock. Sitten seuraavaksi tajusin, minulla ei ole mitään tietoa deathrockista.
Jotenka, osaisiko joku informoida tästä musiikkityylistä? Hyviä pändejä?
Eihän tämä nyt goottimusiikkin liittynyt, mutta ehkä joku musiikkipainottainen keskustelu tekisi hyvää tämänkin palstan aiheille: vaatteet & k00tit on saatananpalvojii!!11
Vastauksia, kiitos pyydän. :>
Deathrock?
8
1689
Vastaukset
- Lover_Of_Darkness
Kiitos. :>
Onko suomalaisia pändejä yms. vastaavaa olemassa vai onko kyseinen suuntaus ehtinyt edes vielä oikein rantautua suomeen? - animal of dark love
Lover_Of_Darkness kirjoitti:
Onko suomalaisia pändejä yms. vastaavaa olemassa vai onko kyseinen suuntaus ehtinyt edes vielä oikein rantautua suomeen?Tuli suomenlinnan lautalla aikoja sitte, pitäiskö saada sille oma palsta?
- Lover_Of_Darkness
animal of dark love kirjoitti:
Tuli suomenlinnan lautalla aikoja sitte, pitäiskö saada sille oma palsta?
Ehkä sinne saisi parempaa keskustelua kuin esim. teinigootit. :)
- Julis
Lover_Of_Darkness kirjoitti:
Onko suomalaisia pändejä yms. vastaavaa olemassa vai onko kyseinen suuntaus ehtinyt edes vielä oikein rantautua suomeen?Välillä pitää vähän valistaa...
http://virtual23.nebula.fi/~rumbafi/pikkuuutinen_248.html
Tossa osutaan mun mielestä naulan kantaan.
- RozzDeath
Kyllähän deathrock on olennainen osa goottialakulttuuria. Amerikan puolella synkistelevät bändit itse käyttivät mieluummin musiikistaan nimeä deathrock kuin goottirock, mutta eipä niiden välillä suuria eroja ole...
- Anonyymi
Virgin in Veil on hyvä suomalaine... muita on esimerkiks Human disease, mut se ei oo suomalaine
- Anonyymi
"k00tit on saatananpalvojii!!11" Oliks tää ironiaa? Ei muute oo saatananpalvojii :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707