Christina aguilera on suosittu artisti jonka jokainen uusi hitti kiilaa radioden soittoykköseksi. suomessa neito ei nauti ihan britney spears-tason suosiota (jostain syystä??) mutta meilläkin jokainen (nuori) tuntee hänet ja sinkut soivat. maailmalla hänen suosionsa on sitten aivan toista luokkaa. "Amerikan-oma-tyttö-britneyn-ohella" on myynyt yhteensä 40mil levyä ja saavuttanut maailman arvostetuimpien listojen ykköspallit kerta toisensa jälkeen. Aguilera onkin yksi nimeomaan arvostetuimpia laulajattaria maailmassa. milloin hänestä povataan "uutta Madonnaa",milloin "uutta mariahia". christinan justified/stripped-kiertue oli menestys v.2004. koko p-amerikan kiertänyt tournee oli täyteen ahdettu jokikisenä pvnä. chris kääräisi hulppeat rahat. mutta megadiiva tekee myös paljon yksityiskeikkoja joista maksetaan luksussummia ja tähdelle järjestetään aina täyden kympin palvelu. -ilmaiseksihan tämän tason diiva ei tee mitään.vaikka varaa olisikin.pelkästään mainossopimuksillaan hän on netonnut kymmeniä,kymmeniä miljoonia. christina aguilera on maailman menestyvimpiä poplaulajia ja naisartistien kiistatonta kärkeä niin kuuluisuudessa,rahassa,äänessa,suosiossa kuin levynmyynnissäkin.
RADION PRINSESSA
1
215
Vastaukset
- Hippo
Olen ihan oikeassa tuossa kirjoituksessasi. Mutta opettele jakamaan textisi kappaleisiin, niin sitä on helpompi lukea. :)
"Christina aguilera on suosittu artisti jonka jokainen uusi hitti kiilaa radioden soittoykköseksi. suomessa neito ei nauti ihan britney spears-tason suosiota (jostain syystä??) mutta meilläkin jokainen (nuori) tuntee hänet ja sinkut soivat. maailmalla hänen suosionsa on sitten aivan toista luokkaa.
"Amerikan-oma-tyttö-britneyn-ohella" on myynyt yhteensä 40mil levyä ja saavuttanut maailman arvostetuimpien listojen ykköspallit kerta toisensa jälkeen. Aguilera onkin yksi nimeomaan arvostetuimpia laulajattaria maailmassa. milloin hänestä povataan "uutta Madonnaa",milloin "uutta mariahia".
christinan justified/stripped-kiertue oli menestys v.2004. koko p-amerikan kiertänyt tournee oli täyteen ahdettu jokikisenä pvnä. chris kääräisi hulppeat rahat. mutta megadiiva tekee myös paljon yksityiskeikkoja joista maksetaan luksussummia ja tähdelle järjestetään aina täyden kympin palvelu. -ilmaiseksihan tämän tason diiva ei tee mitään.vaikka varaa olisikin.pelkästään mainossopimuksillaan hän on netonnut kymmeniä,kymmeniä miljoonia.
christina aguilera on maailman menestyvimpiä poplaulajia ja naisartistien kiistatonta kärkeä niin kuuluisuudessa,rahassa,äänessa,suosiossa kuin levynmyynnissäkin."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244