temppuja!

marja

Miten pystyy itse opiskelemaan erilaisia temppuja rullaluistimilla?

10

2528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katukiitäjillä ole

Katukiitäjillä tietääkseni on temppuluistelu
      kokeile www.katukiitäjät.fi.

• Itse oppinut

Olen itse harjotellut joitakin temppuja, kuten hyppäämään 180 astetta ja tekemään sulavan vaihdoksen etuperinluistelusta takaperinluisteluun. Temppuja harjottelin ensiksi pienellä vauhdilla, ellen jopa paikallani. Suojat olivat tarpeeseen, ja ovat edelleen, muuten kädet ja polvet olisivat murskana, ja taitaapa kypäräkin muutaman kerran olla kolahtanut asfalttiin.

Eli pieni tosi pieni vauhti, ja vaikkapa 180 astetta on mukava temppu. Harjoittele ensin vaikkapa paikallaan tai muutaman kerran ilman luistimia. Ensimmäinen kerta on vaikein, ja todennäköisesti kaadut, siksi on tärkeää että tiedät miten pitää kaatua ja varusteet ovat kunnossa. En itse uskalla tehdä 180 astetta kovin suuresta vauhdista, mutta osaan sentään tehdä sen :)

Harjoittele

-Rullailija

• www.pumppi.com

www.pumppi.com lissää infoa temppuilusta... www.rotaatio.com foorumeillä neuvoja...

• :D

kiitti neuvosta

• marjaz_

Hei Rullailija,

Kiitos viestistäsi. Ainoa ongelma tosin viestissä on se, että puhuin tempuista, en mistään jonninjoutavista perusluisteluasioista. 180 astetta ei ole temppu, puhumattakaan vaihdoksesta etuperinluistelusta takaperinluisteluun. Eikös nuo nyt osaa jokainen, joka on edes kerran elämässään luistimet työntänyt jalkaansa?

• Rolling arthur
        marjaz_ kirjoitti:

Hei Rullailija,

Kiitos viestistäsi. Ainoa ongelma tosin viestissä on se, että puhuin tempuista, en mistään jonninjoutavista perusluisteluasioista. 180 astetta ei ole temppu, puhumattakaan vaihdoksesta etuperinluistelusta takaperinluisteluun. Eikös nuo nyt osaa jokainen, joka on edes kerran elämässään luistimet työntänyt jalkaansa?

Yes.....näin se menee. Basic asioita ovat.

• samix_69@hotmail.com

Mistä voi ostaa temppu rullaluistimet koko on 35 tai 36

• bleidari

swift2foot nyt ainakin myy bleidejä. sieltä omani ostin:) pääkaupunkiseudulta löytyy.. katso googlesta

• samppa1414

pystyykö normaaleilla rullaluistimilla tehdä temppuja

• makethegreat

Pystyy, mutta on jonkin verran vaikeampaa ja vaarallisempaa. "Normaaleissa rullaluistimissa on isot renkaat ja painopiste ylempänä kuin ns. temppuluistimissa, joissa on pienet pyörät. Pienillä pyörillä kaikki on helpomaa esim. powerslide-jarrutukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe