Hei
Kannattaako vaihtaa jonkin verran valuuttaa jo etukäteen vai saako kentällä vaihdettua "käsivaran" hotellikuljetukseen yms. Missä kannattavinta vaihtaa rahaa???
Rahanvaihto
4
1354
Vastaukset
- Hassu
Vaihtaisin alkukassan kyllä ihan kotimaassa ainakin luotettavaa, viime kesänä Prahassa olleena niin oli kätevä ratkaisu. Sekä yleensä kentällä kalliit kurssit. Tietty jos kortti (visa, visa electron) niin kandee nostaa automaatista paikallista valuuttaa, kannattavinta monesti, eikä tarvii pelätä ëttä suurta summaa rahaa varastetaan.
- No joo
olen samaa mieltä. Vaihtokurssi ei ole niin edul-
linen, jotta vaihtaisin mukavan automaattinoston
epämääräisiin valuutan vaihtopisteisiin. Sen voi
nostaa usealla kielellä, tosin Suomea puhuviin
en törmännyt.
Kotimaassa muutama kymppi peruselementteihin (kul-
jetus, pikkupurtava). Hotelli on luotettava myös. - Rosvo Roope
Edullisin tapa on nostaa rahaa automaatista....tultiin juuri Thaimaasta ja laskin että voitin n.500 batia kun nostin rahat automaatista. Tolla rahalla olisin syönyt kolme kertaa hyvät ruuat juomineen Thaimaassa. Saman asian olen huomannut muissakin maissa.
- Henie
Rosvo Roope kirjoitti:
Edullisin tapa on nostaa rahaa automaatista....tultiin juuri Thaimaasta ja laskin että voitin n.500 batia kun nostin rahat automaatista. Tolla rahalla olisin syönyt kolme kertaa hyvät ruuat juomineen Thaimaassa. Saman asian olen huomannut muissakin maissa.
No enpä tiedä voittaako kun rahaa automaatista nostaa, pankeilla on kuitenkin omat proviikkansa. Esim. oma pankkini velottaa ulkomailla nostosta 2 euroa kerta 2,5% nostetusta summasta. Joten kovin pieniä summia ei kannata nostella. Positiivista on tietenkin se, että tietää saavansa oikean summan ja että kukaan ei huijaa. Ennen Tsekkeihin lähtöä vaihdoin 100 euroa pankissa ja sain vielä ihan hyvän kurssin (ei vaihtopalkkiota, kanta-asiakkuusetu). Prahassa on joka kulmassa rahanvaihtokojuja, ja kurssi vaikuttaa ihan ok:lta ja vielä mainostavat "no commission"... Jostain hekin palkkansa saavat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793