1 mies 2 naista

Bi-kiinnostunut

Missä voisi tavata estottomia Bi naisia ja olla kolmantena seksi iloissa

13

4820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjorie

Kerrotko ensin, mikä olisi niin ihanaa siinä, että saisi kaksi naista samaan aikaan? Jaksaisitko edes kahden naisen kanssa, jos he olisivat kovinkin vaativia. Oletko ollut tilanteessa ennenkin.? Minkälaista se oli?

• Bi-kiinnostaa

en ole ollut kahden naisen kanssa ........ se kyllä kiinnostasi kovasti , jaksaisin kyllä ja naiset
        voisivat myös nauttia toisistaan se on minusta kaunista ja kiihottavaa : Haluaisin että se joskus toteutuisi .

• Marjorie
        Bi-kiinnostaa kirjoitti:

en ole ollut kahden naisen kanssa ........ se kyllä kiinnostasi kovasti , jaksaisin kyllä ja naiset
        voisivat myös nauttia toisistaan se on minusta kaunista ja kiihottavaa : Haluaisin että se joskus toteutuisi .

Se olisi minustakin kaunis kokemus. Mutta se olisi minulle paljon muutakin kuin vain seksiä. Minun pitäisi pitää paljon kummastakin ihmisestä. Taidan olla vähän liian vaativainen tällaisiin juttuihin.

• Mallu
        Marjorie kirjoitti:

Se olisi minustakin kaunis kokemus. Mutta se olisi minulle paljon muutakin kuin vain seksiä. Minun pitäisi pitää paljon kummastakin ihmisestä. Taidan olla vähän liian vaativainen tällaisiin juttuihin.

Olen kerran ollut yhden naisen ja yhden miehen kanssa kolmantena.Se oli ihan kivaa,haluisin kokeilla uudestaankin.

• Bi-kiinnostunut
        Mallu kirjoitti:

Olen kerran ollut yhden naisen ja yhden miehen kanssa kolmantena.Se oli ihan kivaa,haluisin kokeilla uudestaankin.

Olen kyllä samaa mieltä sinun kanssa se olisi varmasti mukavaa mutta on vaikea löytää niin ihania naisia. Olen kyllä halukas tutustumaan
        Bi-naisiin .

• Tina-74
        Mallu kirjoitti:

MÄ JA JÄTKÄNI PETE SAATIIN VIIKONLOPPUNA EKA KOKEMUS KIMPPASEKSISTÄ,OON VIIME HIIHTOLOMALLA
        OLLU TYTTÖKAVERINI KANS INTIIMISTI MUTTA NYT KOLMIN OLI MUKAVAMPAA.

• 2 yhden hinnalla
        Bi-kiinnostunut kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä sinun kanssa se olisi varmasti mukavaa mutta on vaikea löytää niin ihania naisia. Olen kyllä halukas tutustumaan
        Bi-naisiin .

eikö mikado hyvää osto paikka sairasille ihmisille.sieltä saat vaikka 3yhden hinnalla joskus arkipäivä

• Jukkis
        2 yhden hinnalla kirjoitti:

eikö mikado hyvää osto paikka sairasille ihmisille.sieltä saat vaikka 3yhden hinnalla joskus arkipäivä

...ystävällisesti ettet käyttäisi noita sanoja.

Täällä kirjoitetaan asiallisia viestejä.

• Just
        Tina-74 kirjoitti:

MÄ JA JÄTKÄNI PETE SAATIIN VIIKONLOPPUNA EKA KOKEMUS KIMPPASEKSISTÄ,OON VIIME HIIHTOLOMALLA
        OLLU TYTTÖKAVERINI KANS INTIIMISTI MUTTA NYT KOLMIN OLI MUKAVAMPAA.

mitä SIKOJA olette!!!

• Niinpä
        Mallu kirjoitti:

SAIRAS SIKA!!

• Anonyymi

Olisi ihanaa olla 2 naisen samaan aikaan toista naista suutelisin ja toinen nainen ottaisi mun vehjettä suuhunsa sitten mulla olisi mahdollista nuolla 2 naisen pimppiä välillä oesisin suutani etten levitä tauteja👍😍❤️👍

• Hapsu

olla kuitenkin tunnetta mukana, jotta hommasta jäisi hyvä mieli? Tuntuisi järkevältä ensin ihastua tyyppeihin ja sitten vasta alkaa suunnittelemaan kimppakivaa niiden kanssa. Uskon, että vähemmistö meistä ns. vapaamielisistäkään ihan suinpäin lähtevät kaikkea kokeilemaan. Tuntuu kuin etsisi maksullista seuraa hetken "kokeilua" varten, jos ensin päättää mitä tehdään ja sitten vasta etsitään tekijät. Jokainen taaplaa tyylillään tottakai, mutta luulen ettei moni nainen välttämättä halua miehen iloksi naiskennella jonkun hyvänpäiväntutun kanssa, mutta kahdenkeskinen rakastelutuokio oman mimmin kanssa on NJAM! =)

• näsä

minua kiinostaa m n n saa olla vähän vartuneipia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5229
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      524
      1770
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe