teoria+inssi

???

Pääseekö teoriakokeeseen yksin vai onko mahdollista, että viereisiin koneisiin tulee joku? Mulla ainakin keskittymiskyky heikkenee, jos niissä viereisissä koneissa on joku... Ja inssistä sen verran, että miten paljon (vähän) niitä virheitä saisi lopulta olla..? Jos on siis jotain pikkuvirheitä... Ja onko paha virhe jos auto sammuu?? Kuinka monta kertaa saisi korkeintaan sammua? thanks..

7

1757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jupu

Siellä huoneessa ei ede ole muuta kuin yksi kone, eikä siellä ole ketään mukana, ellei sinulla sitten ole luki-häiriö tai äidinkielesi on joku muu kuin suomi tai ruotsi, niin silloin joku tulee mukaan selittämään niitä kysymyksiä. Mutta useimmilla siis tilanne se, että ihan yksin saa olla siellä ja keskittyä, itse ainakin juttelin itsekseni kaiken aikaa ;).

Inssissä saa kai olla aika paljonkin niitä pieniä virheitä, riippuu tietysti kuinka "pieniä" ne ovat. Itselläni oli neljä virhettä, yksi niistä aika vakavakin, unohdin vilkun käännöksessä, tai siis luulin että se oli vielä päällä kaistanvaihdosta mutta olikin mennyt jo pois päältä. Auton sammuminen ei käsittääkseni ole paha asia, itselläni sammui kerran ja tottakai siitä tuli virhemerkintä, mutta ei mitään sen kummempaa "saarnaa". Täällä toisinaan pyörivät opettajat voisivat varmaan paremmin vastata tuohon että kuinka monta kertaa se nyt sitten korkeintaan saa sammua, mutta ei nyt ainakaan ihan joka valoissa...

Ja sitä inssiä ei kannata paljon jännittää, ei siinä katsota kuin ne ihan oikeasti vaaralliset asiat, itselläni oli paha tapa vähän "oikaista" vasemmalle käännöksissä ja joka ikinen ajotunti sain siitä kuulla, mutta inssissä ei halaistua sanaa, vaikka sielläkin sen tein ainakin pari kertaa.

• tutkintopaikasta

kuinka monta konetta on vierekkäin. Voi olla, että saat olla yksin, mutta monella paikkakunnalla on ainakin kaksi konetta vierekkäin, vastakkain. Pientä näköestettä on, mutta samassa huoneessa.

• joissakin ainakin 2

Itse suoritin teoriakokeeni Jyväskylässä, ja täällä ainakin silloin kun itse suoritin teoriakokeeni niin oli 2 konetta ja molemmilla koneilla saattoi olla joku tekemässä teoriakoetta samaan aikaan. Toi koneiden määrä samassa huoneessa tosiaankin riippuu tutkintopaikasta.

• myös
        joissakin ainakin 2 kirjoitti:

Itse suoritin teoriakokeeni Jyväskylässä, ja täällä ainakin silloin kun itse suoritin teoriakokeeni niin oli 2 konetta ja molemmilla koneilla saattoi olla joku tekemässä teoriakoetta samaan aikaan. Toi koneiden määrä samassa huoneessa tosiaankin riippuu tutkintopaikasta.

Kaksi konettahan siellä on vastakkain, mutta ainakin silloin kun minä olin, odottivat niin kauan, että edellinen lähti pois sama minun kohdalla, eli seuraava ei tullut ennen kuin olin lopettanut. Ja hyvä näin, yhtään enempää häiriötekijöitä en olisi kyllä kaivannutkaan....

• koneita

on useampi samassa huoneessa. Vuosi sitten suoritin omaa koettani parin muun tyypin kanssa yhtä aikaa ja hyvin meni. Kuulokkeet päässä keskittyminen tehtäviin sujui ongelmitta, mutta asenne olikin sellainen että - menen nyt katsomaan miltä se koe näyttää.

• Teoriakokeessa sai ihan yksinään olla sellasessa kopissa,ei ollu muita..
      Mulle ainakin sanottiin että ei haittaa jos auto sammuu,kunhan se ei tuota vaaraa.
      Onnea teoriakokeeseen ja inssiin! Hyvin se menee!:)

• piucu

Teoriakokeen suoritin Helsingissä (Aleksis Kiven kadun pisteessä) ja siellä oli kolme (tai mahd. jopa neljä?) konetta samassa huoneessa. Niissä on pienet näköesteet välissä, mutta samassa huoneessa olet muitten kanssa. Vastaanoton täti kertoo mille koneelle sinun kuuluu mennä. Ei siinä hirveästi huomaa niitä muita huoneessa olevia ihmisiä kun sitä tiirailee vain sinne omaan ruutuun!
      Inssissä kone sammui valoista lähtiessä (kakkosvaihde oli epähuomiossa jäännyt päälle?!), ja silti meni inssi läpi ekalla.

Onnea matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe