Mitä mieltä olette Leaderin tuotteista ? Esim. palautusjuoma afterista.
Leader tuotteet!
12
2351
Vastaukset
- gvadf
pyllystä.
- ...
Ja millähän perusteella???! Eikös siinä ole kaikkia sopivassa suhteessa: protskut, hiilarit, kreatiinit, L-glutamiini. Perustele nyt edes vähän, jos luulet asiasta tietävän!
Palautusjuomasta en tiedä, mutta muut tuotteet esim. N2 extreme toimii mulla ihan sika hyvin. Lisäksi syön tota Leader Z.M.A:ta, CLA:ta ja Glutamiinia.
- weider--
After on hyvä palkkari mun mielestä.
http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.axl/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Products/1015/SubProducts/1015-0001
Tässä linkki tuotetietoihin että saa sitten joku "asiantuntija" pällistellä ja tehdä vertailujaan! ;) - toimii!!!
Ostin luontaistuotekaupasta testoboosteria ja pihdeillä mitattuna rasvaprossa putos 1,5 yksikköö, paino nous 4,5kg. muita tuloksia penkki nous 20kg kyykky 35kg hauiskääntö 10kg. kaikki vaan 1,5 kuuaessa.
- pastori
Kyllä Leader on ihan laatumerkki. Käyttänyt palautusjuomana G Massaa ja Afteria vaihdellen jo pitkään ja todella tyytyväinen
- Warrior!!
Mä siirryin ufs tuotteista weideriin ja leaderiin eikä kaduta! Suosittelen!
- heheheh
Koko viesti ketju lähti samalta koneelta! Täällä piti olla markkinointi kielletty, älkää ihmiset menkö halpaan!
- weider---
heheheh kirjoitti:
Koko viesti ketju lähti samalta koneelta! Täällä piti olla markkinointi kielletty, älkää ihmiset menkö halpaan!
Omasta puolestani voin sanoa, että kirjoitan vain tällä nimimerkillä joten kirjoittajia ketjussa vähintään 2 luultavasti ja näennäisesti myös enemmän.
- jakewild
Sen (maustamaton)proteiini ei mulla tahtonu sekoittua kunnolla jolloin siirryin siitä pois. Maustettu on kuulema aika halpaa (halvempaa ku ufslla ainakin) ja hyvänmakusta. Kreatiini on todella laadukasta!
Mut leaderil on myös aika paljon sittiä.
Hyvät peruskamat on kyl!! - ...
Kiitos vastauksista! Olen lukenut työpäiväni aikana tätä palstaa eli ei suinkaan ole tullut tämä ketju samalta koneelta!! Olen käyttänyt Afteria palautukseen, mutta halusin kuulla muittenkin suusta mielipiteitä. Pitänee pysyä kyseisen tuottajan tarvikkeissa.
- Kiinan keisari
Juuri tuon takia en periaatteestakaan käytä Leaderia tai Fastia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259