Tietääköhän joku milloin The 69Eyes olisi mahdollisesti julkaisemassa uutta materiaalia? Uudelle albumille olisi jo vähän kysyntää ja odotusta... :D
Ja sitten jos saisin ihan asiallisia vastauksia, kiitos.
Uusi albumi??
11
1795
Vastaukset
- RockVampire
niin mäkin haluisin tietää sen,et millon tulee uus levy...oon odottanut koko ajan ;)... eli siis en itekkään tiä et millon tulee uus levy.
- counter
odottavat rauhassa mikä musiikki genre on suosittu sillä hetkellä ja sitten tekevät genreen sopivan levyn..
- yhtäkkii
sillattis tekis? Nehän on jo vuosikaudet soittanut tota niitten musaa.
- firefly
bändin nettisivuilta:
valmistautuvat äänittämään albumia, jonka nimi on "ANGELS"
tuottajina Hiili Hiilesmaa ja Johnny Lee Michaels- Ravenheart
Ensimmäinen sinkkulohkasu tulee todennäköisesti tossa alku syksystä.. Itse Angels -albumia saadaan kai odotella lähemmäs loppu vuotta.
- Janita
Ravenheart kirjoitti:
Ensimmäinen sinkkulohkasu tulee todennäköisesti tossa alku syksystä.. Itse Angels -albumia saadaan kai odotella lähemmäs loppu vuotta.
Antaa poikien työstää taas upea, uusi albumi.
Onko jollain keikoista tietoa vai onko nyt kesällä ainoastaan festari-keikkoja? - Ravenheart
Janita kirjoitti:
Antaa poikien työstää taas upea, uusi albumi.
Onko jollain keikoista tietoa vai onko nyt kesällä ainoastaan festari-keikkoja?Tällä hetkellä jätkiä ei taida yksittäisillä keikoilla Suomessa pahemmin nähdä, mutta kannattaa noille muutamille festareille suunnistaa kesän aikana :)
- hius87
tietääkö joku kuka on christina death, josta biisissä lauletaan? olis kiva jos vastaatte jos on jotain ideaa! kiitos!
- mieh vaan :)
se oli hyvä kysymys! se on ihana iisi
- Ravenheart
Käsittääkseni Christina Death on täysin fiktiivinen hahmo. Eräänlainen tyyppiesimerkki vähän varttuneemmasta gootti -leidistä.
Joskus muistan lukeneeni että biisin nimi syntyi ikään kuin pienen vahingon kautta. Jyrkiltä kun oli joskus tultu toivomaan DJ -keikalla jotain Christian Death nimisen bändin biisiä niin mies oli epähuomiossa kirjottanut biisilistaansa bändin nimeksi Christina Death ja tuo nimi jäi sitten sitä kautta elämään... - The Crow
Ravenheart kirjoitti:
Käsittääkseni Christina Death on täysin fiktiivinen hahmo. Eräänlainen tyyppiesimerkki vähän varttuneemmasta gootti -leidistä.
Joskus muistan lukeneeni että biisin nimi syntyi ikään kuin pienen vahingon kautta. Jyrkiltä kun oli joskus tultu toivomaan DJ -keikalla jotain Christian Death nimisen bändin biisiä niin mies oli epähuomiossa kirjottanut biisilistaansa bändin nimeksi Christina Death ja tuo nimi jäi sitten sitä kautta elämään...meni tismalleen oikein tämä vastaus.Näin se Jyrki kerto joskus Soundi lehdes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717