Heii. Olisin tosi kiitollinen jos jollain olis tietoa että mitä mansikoiden myyjät saa tunnilta palkkaa?? ja jos jolloin on kokemusta niin piditkö työstä?:) kiitos!!
Mansikoiden myyntiin??
5
1504
Vastaukset
- toinen sellainen..
Itsekkin olen todennäköisesti menossa myymään mansiokoita ja en osaa yhtään arvioida mikä on myyjien palkka!!?? Osaisin kyllä epäillä 6e/h, en tiedä meneekö ihan mehtään!! :)
- euroa
Tavallinen taitaa olla 5 euroa tunnilta, niin että jo siivouskin kannattaa puhtrahallisesti enemmän. Tosin yhtenä kesänä pari kaveria oli yhdessä firmassa Tampereella joka maksoi 7 euroa tunnilta.
- kolmas myyjä
Minulla tuntipalkka oli viimekesänä 10,50 euroa.
Että sellaista :) - mutta ei täällä
kolmas myyjä kirjoitti:
Minulla tuntipalkka oli viimekesänä 10,50 euroa.
Että sellaista :)Jos tuo palkka oli mansikan myynnistä, niin tuskimpa teit sitä Suomessa.
- mansikanmyyjä
mutta ei täällä kirjoitti:
Jos tuo palkka oli mansikan myynnistä, niin tuskimpa teit sitä Suomessa.
Saksassa maksetaan mansikan myyjälle minimipalkka 8,84€/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738