erilainen nuori...

tigergirl21

Heippanen,vaan kaikille..olen tässä pidemmän aikaa seurannu näitä keskusteluja sivusta ja miettinyt kaiken tän valituksen keskellä että mikä teidän mielestä nyt juuuri nyt olisi hyvin tai ihanaa tai kaunista??.tiedän elämä ei aina ole ihanaa muttei se noin synkkää voi olla kuin näistä kirjoituksista vois päätellä...hyvät naiset nyt vaikka ulos haistelemaan kesää ja bongailemaan nättejä tyttöjä..se saa ainakin minut hyvälle tuulelle..=)positiivia ajatuksia teidän kaikkien päivään...=)

5

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musiikkia

Juuri nyt kuuntelemani oopperamusiikki on erittäin kaunista. Kyllä naisen laulu pistää veret virtaamaan... Kaunista on myös sää ja se, että kohta tapaan rakkaita ihmisiä. Kaunista on, että tänään on lauantai ja vasta maanantaina tarvitsee herätä liian aikaisin.

• """"...

sää on mahtava, pääsee koht prätkän kaa ulos ajamaan, ja tapamaan yht kivaa tyttöä ;) elämä hymyilee!! :D

• on kun..

Näen ihanaa ihastustani melko useasti =)) eli töissä..ja pidemmällekkin ollaan jo menty.................=)

-lapin hullu-

• erilainen nuori... :)

On ihanaa että tulee kesä ja pääsee rannalle ottamaan aurinkoa ja hankkimaan kauniin rusketuksen.. :) voi rentoutua ja on vähän lomaakin.. Tänään oli upea päivä ja näin ensimmäisen kukankin lenkillä käydessäni! nyt enää odottelen että kulta tulee kotiin..

• Lumi on kohta täältä pohjosestaki sulannu ja pääsee kattomhan vähän paljaampaa pintaa... :D

ja kohta on kesä ja pääsee uimhan ja syömhän jädeä sampparille. ja kävelemhän mettässä koiran kanssa kahestaan ja mökille ystävän mukana.

ja virvelit voi virittää.. josko sais vaikka kallaa... tosin ei se tarvis oo...

saa viel hyppiä saunasta suoraa järvhen ja pulikoija henkensä eestä.

koko kesä menoa ja meininkiä!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8172
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5723
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      285
      5134
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      5013
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3787
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3011
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2727
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2528
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2512
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe