kawasaki vn750-88

aade

semmoinen pieni pulma,kun tyhjentää akun,on 2 akkua kokeillu,ei siinä vika.varmaan se on latauksessa,mistä löytyy se syyllinen,onx se se mötikkä akun takana,virransaatäjä.liekkö kallis,ja mistä kannattaa tilata.kiire!!!

16

6344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laturiko???

      Toivo parasta ettei laturi oo sökö. Se nimittäin on 750väinöjen yks tyyppivika. Eli laturi lakkaa toimimasta.

      Se ei varmaankaan kallis oo mutta äärettömän työläs vaihtaa. Vaatii koneen irrottamisen rungosta. Näin puhelee isot pojat.

      Mutta kuitenkin suurin eipäilys iskeytyy juuri tuohon laturiin. Eli se kannattaa otta syyninkiin.

      • tuohon...

        Laturista pettää siis käämi/käämit. Ja tuon koneen irrottamisen joutuu tekemään sen takia kun laturin kotelo ei mahdu pois muuten.

        Koitappa ettiä www.moottoripyora.org sivuilta lisää tietoa. Sieltä löytyy. Ja jos ei löydy niin kysyy.


      • aade
        tuohon... kirjoitti:

        Laturista pettää siis käämi/käämit. Ja tuon koneen irrottamisen joutuu tekemään sen takia kun laturin kotelo ei mahdu pois muuten.

        Koitappa ettiä www.moottoripyora.org sivuilta lisää tietoa. Sieltä löytyy. Ja jos ei löydy niin kysyy.

        juu tossa mittailtiin niitä kolmea latauksen keltaista johtoo,ei sanonu mitään,kaverilla on samanlainen motari,sillä se näytti lukemaa 1.5tai 1500 noin,että varmaan se on sielä se vika=(latauksen säädin on nyt irti,toivoa,että se kaverin pyörä ei sillä lataisi=)tai mikä tasasuuntaaja se nyt onkaan.juu siinä on runkoki katkastu,mutta väärältä puolelta,olis ees ollu siellä vasemmalla puolen se rungon katkasu kohta.vai näyttäskö rälläkkää ja tekis oman katkasun siihe=)joo no kysyin oulusta motormanilta sitä hintaa sille käämihässäkälle,ni 381€,aikas kallis.englannissa olis kulema sama jotai 68 taalaa,paljonko lie rahdit suomeen?mikä lie taalan kurssi nykyään?että semmoista.


      • parasta...
        aade kirjoitti:

        juu tossa mittailtiin niitä kolmea latauksen keltaista johtoo,ei sanonu mitään,kaverilla on samanlainen motari,sillä se näytti lukemaa 1.5tai 1500 noin,että varmaan se on sielä se vika=(latauksen säädin on nyt irti,toivoa,että se kaverin pyörä ei sillä lataisi=)tai mikä tasasuuntaaja se nyt onkaan.juu siinä on runkoki katkastu,mutta väärältä puolelta,olis ees ollu siellä vasemmalla puolen se rungon katkasu kohta.vai näyttäskö rälläkkää ja tekis oman katkasun siihe=)joo no kysyin oulusta motormanilta sitä hintaa sille käämihässäkälle,ni 381€,aikas kallis.englannissa olis kulema sama jotai 68 taalaa,paljonko lie rahdit suomeen?mikä lie taalan kurssi nykyään?että semmoista.

        Juu toivotaan ettei sielä käämihässäkäsä oo vika. Ei varmaankaan kannata sitä runkoa kuitenkaan ite katkoa :) voipi olla sen jälkeen mielenkiintosia ominaisuuksia kovemmissa nopeuksissa...

        Olipahan vaan kallis hässäkkä motormanilla. On se vaan kumma että ne saa suomessa osille tähtitieteelliset hinnat...

        Taalan kurssia ei kyllä muista. Postikulut ois varmaan muutaman kympin luokkaa euroissa.


      • aade
        parasta... kirjoitti:

        Juu toivotaan ettei sielä käämihässäkäsä oo vika. Ei varmaankaan kannata sitä runkoa kuitenkaan ite katkoa :) voipi olla sen jälkeen mielenkiintosia ominaisuuksia kovemmissa nopeuksissa...

        Olipahan vaan kallis hässäkkä motormanilla. On se vaan kumma että ne saa suomessa osille tähtitieteelliset hinnat...

        Taalan kurssia ei kyllä muista. Postikulut ois varmaan muutaman kympin luokkaa euroissa.

        juu nytte on pyörää tossa purettu illalla,putket on pois,öljyt kartanolla,nesteet,tankki pois syyläri, muuta mukavaa,huomenna jatkaa,katkasta se runkohässäkkä siitä,mistä kuuluuki,ja ottaa konetta irti,jotku väitti,että ei tartteis kartaania katkasta,et sopii kääntyyn,lienekkö?juu tilasin sen lataushässäkän motomasterilta,ni 150€,pitäis tulla perjantaina.


    • aade

      jooo nytte on kone pyörän vieressä,huomena pitäis käämihässäkän tulla,saap nähä.melko homman teettää kyllä yx saads.. käämihässäkkä=)nostin sen pois siitä,ku hokasin,että öljypohjasta oliki kierteet korkannu jollai joskus,oli putkiteippii laitettu.siis öljyroppu.pitää vääntää isompi jenga siihe tossa.tässähän se nuoruus kuluu=)ja kesä=(.liekkö kukaan tehny toiselle puolelle sitä rungon katkasuu,helpottas hirveenä.mite lie jos kaasareita puhdistaa,tai jotai,mitenköhö purkauttaa sillon?vähä ahasta meinaa olla.juu eipä siinä taas tälle kertaa muuta.

      • hispu

        laturi on helppo mitata onko se palanu. kolme keltaista johtoa, jos keskenään ottavat yhteen niin palanut. riittää pelkkä piippimittari.jos ei yhdessä niin se on säätäjä. molemmat noin saman hintaisia. ps. älkää antako lisävirtaa autosta, laturi kärvähtää heti. tämä kaikki kokemuksen syvällä rintaäänellä.


      • aade
        hispu kirjoitti:

        laturi on helppo mitata onko se palanu. kolme keltaista johtoa, jos keskenään ottavat yhteen niin palanut. riittää pelkkä piippimittari.jos ei yhdessä niin se on säätäjä. molemmat noin saman hintaisia. ps. älkää antako lisävirtaa autosta, laturi kärvähtää heti. tämä kaikki kokemuksen syvällä rintaäänellä.

        juu,tossa meni sen verran myöhään,että ei ehditty ,ku vaihtaan se käämi hässäkkä,oli noin puoli kiekkoo mustana,tai silleen lakat palanu.vois kyllä mielenkiinnosta mitata sen vanhan käämin,niistä johdoista,niin ku oki tossa puhe.olix sulla,käynnissä se auto,ku kärähti se laturi?ei kai sen pitäis jos ei oo käynnissä,ni asittaa ku starttia?tieten,jos käynnis,ni voi pukata se auton akku vähä liikaa votakkaa sinne pyöränakkuun.pitää tiivisteliimaa ostaaa huomenna,et saa pitämään sen tiivisteen siinä,ku rikki män se vanha.siihe on kuulema saatavana semmonen hommeli,et sen saa auki siitä päältä,ne 3 ruuvvia,ja laähtee siitä se käämi poies.kaveri,joka on ollu purkamassa kaverina,oli josai englannnin kielisiltä sivuilta saanu tietoo,olis aikas kätevä semmonen muutos tehä toho=)on muute melko savotta tuo purkaa.ja koota varmaan sama hässäkkä,ja enemmän.et semmosta tällä kertaa.


      • aade
        hispu kirjoitti:

        laturi on helppo mitata onko se palanu. kolme keltaista johtoa, jos keskenään ottavat yhteen niin palanut. riittää pelkkä piippimittari.jos ei yhdessä niin se on säätäjä. molemmat noin saman hintaisia. ps. älkää antako lisävirtaa autosta, laturi kärvähtää heti. tämä kaikki kokemuksen syvällä rintaäänellä.

        niin vielä,ei kai oo mitää merkitystä sillä,et jos laturin vaihtaa,niin pitäis vaihtaa se jänniteen säädinki,yks tos sano,että pitäis,oli kyllä kauppias,niin liekkö lisä myynti ollu vaan mielessä sitte?tietääx kukaan,ei kauppias=)


      • hispu
        aade kirjoitti:

        niin vielä,ei kai oo mitää merkitystä sillä,et jos laturin vaihtaa,niin pitäis vaihtaa se jänniteen säädinki,yks tos sano,että pitäis,oli kyllä kauppias,niin liekkö lisä myynti ollu vaan mielessä sitte?tietääx kukaan,ei kauppias=)

        no kolme laturia kesässä meni ja kaks säätäjää. sanooha se myyjäki että molemmat pitääs vaihtaa.
        säätäjärikot loppu kun vaihdoin sen paikkaa, sehän on hiukan kuumas paikas . laitoin vasemmalle puolelle sivukopan viereen näkyville. autto ainaki mulla. auto muuten ei ollu käynnissä, oli amerikan gmc.


      • aade
        hispu kirjoitti:

        no kolme laturia kesässä meni ja kaks säätäjää. sanooha se myyjäki että molemmat pitääs vaihtaa.
        säätäjärikot loppu kun vaihdoin sen paikkaa, sehän on hiukan kuumas paikas . laitoin vasemmalle puolelle sivukopan viereen näkyville. autto ainaki mulla. auto muuten ei ollu käynnissä, oli amerikan gmc.

        miten niin monta meni niitä laturii?meinasinki,että laitan sen siihe sivulle,niin paskamaisessa paikassa sielä muutenki,ku akkukotelon alla.siinähä on se pakosarjaki melkeen kiinni siinä akkukotelossa,vähä liian lämmin paikka sille säätäjälle.ni tarviskohan tota vaihtaa sitä säätäjää nytte?liekkö misä hinnoissa?se kyllä on iha pelaava vehje.vaihoitko aina itte sen laturin,melko savotta vaihtaa lopussaa n,amerikoissa on siihe semmonen patentti,saap siitä eka kopan alta vaihettua sen,van maksaa 480tollaria.vieläkö sulla on sama kawasaki?meinasin ite rueta katteleen jotai muuta,ehkä vn 1500,tai jotai,millanenha lie se intruuderi 1400cc,muutama heppa vaan vähempi ku tossa 750vn;ssä=)


      • hispu
        aade kirjoitti:

        miten niin monta meni niitä laturii?meinasinki,että laitan sen siihe sivulle,niin paskamaisessa paikassa sielä muutenki,ku akkukotelon alla.siinähä on se pakosarjaki melkeen kiinni siinä akkukotelossa,vähä liian lämmin paikka sille säätäjälle.ni tarviskohan tota vaihtaa sitä säätäjää nytte?liekkö misä hinnoissa?se kyllä on iha pelaava vehje.vaihoitko aina itte sen laturin,melko savotta vaihtaa lopussaa n,amerikoissa on siihe semmonen patentti,saap siitä eka kopan alta vaihettua sen,van maksaa 480tollaria.vieläkö sulla on sama kawasaki?meinasin ite rueta katteleen jotai muuta,ehkä vn 1500,tai jotai,millanenha lie se intruuderi 1400cc,muutama heppa vaan vähempi ku tossa 750vn;ssä=)

        vanha säätäjä uuteen paikkaan vaan. itte vaihroin joka kerta laturin ja kolmannella kerralla palo itteltä käämit ja pistin pyörän pois, korjattuna kylläkin. ehkä se tuo intuutteri on huolettomampi mutta pässimpi ajettava.


      • aade
        hispu kirjoitti:

        vanha säätäjä uuteen paikkaan vaan. itte vaihroin joka kerta laturin ja kolmannella kerralla palo itteltä käämit ja pistin pyörän pois, korjattuna kylläkin. ehkä se tuo intuutteri on huolettomampi mutta pässimpi ajettava.

        niin,onko sulla kawasaki vielä,vai mikä motari on?ku laitoit sen vn-750 vaihtoon niiden latauskäämien vaihtojen jälkeen.mulla ainaki nytte pelaa motskari,saa nähä kauanko sitte.jospa se pelaa,liekkö ollu jotai muuta hässäkkää siinä,mikäolis poltanu sitä laturii siinä?mulla nytte tosiaan säädin siinä vähä ilmavammalla paikalla,nippusiteillä kiinnii nyt väliaikasesti,eli seuraavat 10v=).juu semmostapleksin laitoin pyörään,ei niin tuule kovaa,kiwin tekemä.


      • hispu
        aade kirjoitti:

        niin,onko sulla kawasaki vielä,vai mikä motari on?ku laitoit sen vn-750 vaihtoon niiden latauskäämien vaihtojen jälkeen.mulla ainaki nytte pelaa motskari,saa nähä kauanko sitte.jospa se pelaa,liekkö ollu jotai muuta hässäkkää siinä,mikäolis poltanu sitä laturii siinä?mulla nytte tosiaan säädin siinä vähä ilmavammalla paikalla,nippusiteillä kiinnii nyt väliaikasesti,eli seuraavat 10v=).juu semmostapleksin laitoin pyörään,ei niin tuule kovaa,kiwin tekemä.

        brittipyörällä ajellaan. ne vn:n sähköviat on kuulemma tyyppivikoja mutta kyllä se säätäjän paikanvaihto pitäis auttaa asiaa . eipä muuta ku hyviä ilimoja vaan


    • harrastelija 57

      Osaisiko joku sanoa mikä vikana kun ei lähde kylmänä kunnolla käyntiin mutta lämpimänä lähtee hyvin. Kylmänä paukkuu mutta ei käynnisty.

      • Jthoo kovempaa ei po

        olla ryyppy vika


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe