Minä täällä juon nakkeja ja grillaan simaa, kuten kunnon pääsiäiseen kuuluu. Olen puhaltanut paljon selvinpäin ja aion olla ilmapallo. Hyvää tuttua vapuille!
---
Kesän linturuno nykyaikaistettuna: Kuu kiljusta kesään, puoli kuuta pontikasta, väkiviinasta vähäsen, päänsärystä ei päivääkään. Hyvää vappua!
---
Simat, munkit ja serpentiinit, ne tuo vappumielet fiinit. Juhlii kaikki kevään tuloa ihanaa, ja iloista vappua toisilleen toivottaa!
---
Kastemato toiselle: Hei kato noi harrastaa ryhmäseksiä! Toinen mato: Hanki lasit, se on tippaleipä. Hauskaa vappua!
---
Katsotaan oletko kännissä. Lue tämä:
ALEKSIS KIVEN SEITSEMÄN VELJESTÄ
ALEKSIS KIVEN VEITSEMÄN SELJESTÄ
VELEKSIS ALEN SEITSEMÄN KIVESTÄ
Hyvää vappua!
-------
Vapuksi paplarikossu: lasiin kossua ja vichyä, reunalle paplari, joka pannaan päähän kun lasi on tyhjä. Aamulla tietää montako joi ja tukkakin on hyvin. Vappuja!
Vapputekstareita
2
6870
Vastaukset
Varhaiskesän kasvikunta on koomassa ja vasta virkoamassa, mutta luontoystävä voi havaita useita kääpälajeja. Yleisimpiä ovat ryypätkääpä ja ryömikääpä sekä kevätpyhimyksen mukaan nimetty yrjötkääpä. Tattilajeista taas saattaa löytyä naitatti, tuo itiöelintään terhakkaasti pullisteleva veitikka. Nauttikaamme siis luonnon luomista iloista! Villin viriiliä ja vallatonta WAPPUA!
- vielä tässä
vappu tekstareita http://www.airteg.com/tekstiviestit/juhlatekstarit/vappu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907