Hoi Kaffeelaiset

Kaffittelija

Mihin ootte kaikki menneet,vai onko kesä alkanut normaalia aikaisemmin?
Tää palstahan on pelkkää Huuhaata :(

Tavattaisiinko joku ilta Huuhaahuoneessa?

17

3100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

Miks sinäkin sielt varanikin takaa huutelet? Mikset huutele omalla vakkarinikilläs? Toisetki on varmaan piilossa niin ei siinä mitään ihmettelemist ole et muutkin puskis kun minäkin ;-))

• sitten niitä

oikeita kaffeelaisia?

• ex-Z

on ainakin yks...

• Taikis

varmaan ilmoittaa....minulle ainakin on tullut totaalinen kyllästyminen ja aion siirtyä nyt laiffin puolelle ainakin joksikin aikaa.

Kyllästyminen ei johdu teistä kenestäkään, olen vain kirjoitellut niin kauan että akut on tyhjänä. Hyvää kevättä jokaiselle.

• Carmerita

..ollaan:-)

Käväisen täällä silloin ,kun ja jos huvituttaa.
        Tiedä minä päivänä se inspis iskee.

Nyt tuntuu laiffailu taas enempi vetävän.

Samoin minulta riemukasta kevättä kaikille!

• miut mukkaa
        Carmerita kirjoitti:

..ollaan:-)

Käväisen täällä silloin ,kun ja jos huvituttaa.
        Tiedä minä päivänä se inspis iskee.

Nyt tuntuu laiffailu taas enempi vetävän.

Samoin minulta riemukasta kevättä kaikille!

raahakkee vaik väkisi. Mie oon kans lopen kyllästyny nettailemaan, ko ei tu ku rakeita niskaan. Mää en ala tätä enää *sulkee muka koneen*
        No sulukee sulukee! *menee tekee vatsantäytettä*

• ex-koltis

Laiffin puoli ?

• Taikis
        ex-koltis kirjoitti:

Laiffin puoli ?

yhden oven päässä tietokonehuoneesta :))

Klara Vappenia Koltiaiselle.

• Pumpulipai

Minä luulin maaliskuussa, että kesä tulee ja lähdin palstaltakin poies kesää viettämään.

Siitä saakka olen odottanut ja odottanut, mutta sama lumikinos on sitkeästi vaan ympäröinyt minua.

Tajusin viimein, että ei se tule, kesä meinaan.

• perskuti

Kyllä mahla virtaa täälläkin.

Te naiset, aiheutatte enemmän kolareita kun musta jää ja alkkomahooli:=((

Täytyy myöntää, te synnytätte enemmän kuin autot ja alkkomahooli..:=)

Joten jatketaan tästä eteenpäin yhdessä,
      tässä miehisessä maailmassa:=)

Koskee myös Sinua TEENJUOJA!

• sirkkux

on ainakin oma pyörimiseni täällä.

Toisin kuin Taikis sanoi, minä sanoisin, että mitä vähemmän täällä kirjoittelen, sitä vähemmän tänne halajankaan. Tiedän, että toistan itseäni, mutta minun kohdallani se menee noin. Yleensä olen kiireinen ansiotöitteni takia, mutta nyt olen niistä joutunut laistamaan ainakin viikon päivät tuon kämpänvaihtohommani takia - ja vaikka ruudun tällä puolella muuten kiirettä pitääkin, levottomana ja rauhattomana tulen usein tänne katselemaan.

Minun kohdallani ei näköjään tarvitse muuta kuin olla levoton olo ja huomata joku leikkiketju, kirjoitteluni muuttuukin aktiiviseksi - ainakin vähäksi aikaa. Ja kun yhden pätkän kirjoittaa, kirjoittaa herkästi sen toisenkin. Ja toisinpäin: jos pariin viikkoon ei mitään kirjoita ja koko etusivu loistaa sinisenä (lukemattomana monine satoine viesteineen), ei varsinaista hinkua kirjoittamiseen tulekaan. Silloin siis voi iskeä päällensä se tavallaan totaalinen palstaväsymys. Selitinköhän tarpeeksi monimutkaisesti...?;)

Noh. Toistan jälleen itseäni: Jos tänne kirjoittelee, tänne myöskin ikään kuin on pakko, joskin hauskaakin kirjoitella, mutta jos aikoihin mitään ei kirjoita, ei kirjoittelu oikein nappaakaan.

Kyllä täällä kuitenkin pyritään pyörimään. Ainakin aika ajoin. Olen kylläkin jo luopunut toivosta, että joskus pystyisin edes etusivun kaikki viestit lukemaan. Sula mahdottomuus minulle siis. Minulle tämä vain on ainoa näistä tämän foorumin palstoista, joilla edes käyn nykyisin. Siksi siis ainakin joskus tännekin kirjoitella haluan.

Ja vaikka en haluaisikaan, nyt on pakko lähteä punkan pohjalle lueskelemaan Kultahattua...;)

• Mihinkään ole ainakaan itse hävinnyt, välillä kurkin tänne. Ei sitä aina jaksa innostua palstasta, kun tuo kesäkin houkuttelee menemään ulos.

• merliNi

kurkistamaan miten täällä:)

Täytyy myöntää että jonkinsortin kyllästyminen iski jo aikaisemmin keväällä ja sen lisäksi tällä hetkellä käy pienoinen uusi tuulenvire myös omassa elämässä joten kiirettä pitää:)
      Tallessa siis mutta säheltämässä muualla kuin kahvilassa:D
      Pakko kuitenkin myöntää, että silloin kun koneelle kerkiää istahtaa on ihan pakko käydä vilkaisemassa pikaisesti onkos kahvila vielä pystyssä.Uusia nikkejä näyttää olevan ja porinaakin ihan mukavasti:)

Lämpöisiä päiviä ja rusketusraitoja niin tutuille kuin tuntemattomillekin*pilke silmissä* ja hulvattoman hauskaa Vappua..sima kuplii pulloissa mutta ilman rusinoita..:D...munkit tietty käräytetään ja sokeroidaan Vappuaamuna joten iso Moi ja palataan jossain vaiheessa*hymy*

• minne..

kaikki vanhat kaffelaiset ovatkaan hävinneet. Eihän täällä kuin huuhaaalta ja viiskybäsistä karannneet kirjoittele,vaiks joteskin nuo ryhmät soppii hyvin keskenään yhteen ja tyylittömyys kukoistaa..

• Täällä olikin välillä niin hiljaista että tyhjille seinille sai yksin huhuilla. Kiva homma kun on tullu lisää porukkaa. Oikein mukavalta näyttää etusivu kun kommentteja tipahtelee moneen avaukseen.

Hyvä kun on elämää silläaikaa kun muut huilii.

• kaipaaja

sinua ole kukaan huomannut kaivata?

• tismalleen..
        kaipaaja kirjoitti:

sinua ole kukaan huomannut kaivata?

yhtä paljon kuin sinuakin..:DD

Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3787
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2546
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1526
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1501
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      80
      1235
    Aihe