Rahalla ei saa joka vuosi mestaruutta!!
Kärpät, TPS, Blues,Jokerit,HIFK...
KAIKKI RAHA-JENGEJÄ!!
ENSI VUONNA TPS VIE MESTARUUDEN!
Rahalla ei saa kaikkea!!
4
390
Vastaukset
- se on Tappara
joka tuo pojan manseen.
- king
haittaakos jos joillakin seuroilla on vara maksaa kunnon palkkaa. ei se pelimiestä/joukkuetta tee vaikka rahaa ois miten paljon. pitää siellä olla ammattitaitoista porukkaa tekemässä sitä joukkuetta.
- kärppäfani-
Todellisuudessahan Kärpät on sympaattinen pikkuseura, joka juuri nousi divarista. Siksi koko Suomi seisoo Kärppien takana, jos muu oma joukkue on jo tippunut. Kärpissä luotetaan omiin poikiin ja vahvistuksiksi hankitaan muiden joukkueiden hylkäämiä pelaajia, kuten Bäckström (HIFK).
Eihän me Kärppä-kannattajat kaikkea sentään haluta, mestaruus vain kiinnostaa. Nyt kun meillä on tältä vuosituhannelta mitaleita jokaista väriä, niin voidaan taas keskittyä voittamaan.
Urheilun mielenkiintoisimpia asioita on se, että eri joukkueilla on erilaiset edellytykset ja lähtökohdat menestyä. Silti lopputulokset ovat aina jossakin määrin yllättäviä. Kuluneella kaudella nähtiin se, että rikkain, kaunein tai paras ei välttämättä ole mestari. Joskus halu voittaa on tärkeämpi kuin se, kuinka taitavia jotkut ovat. Runkosarja on hyvä mittari joukkueiden keskinäisen paremmuuden vertailuun. Pudotuspeleissä ratkaisee paljon tahtotila ja taktinen osaaminen. Mestari on se, jolla on eniten tahtoa ja taitoa, kumpaakin pitää olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242