La camisa negra on tosi hyvä kappale! eka kuuntelu ei vielä sytyttänyt, mutta kun toisen kerran kuulin, niin ihastuin heti...
se Juanes itse ei minusta niin ihana ole, mutta kappale kyllä :) ja moni muukin laulu sillä Mi Sangre levyllä on hyvä.
tosi hyvä
kristalli
2
343
Vastaukset
- nellu
ostin heti levyn ku kuulin ton la camisa negran, tuleepahan kerrattua espanjaa samalla ;)
toisaalta en ihmettele että monia ärsyttää tää biisi, sitä soitetaan liikaa radiossa, mikä pilaa koko biisin. Ja jos ei ymmärrä espanjaa tai ei muuten vaan tykkää tän tyyppisestä musasta. Mut minä = aivan rakastunut ;)- Haroski
La Camisa Negra on loistava, mutta harmittaa että muita Juanesin biisejä ei soiteta juuri ollenkaan, vaikka monella on omat musiikkivideotkin olemassa. Esimerkiksi Volverte a Ver on myös hyvä, ja hauska on musavideokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358