vanhempasi

lkjh

Hei!
Kuinka vanhempasi ja perheesi on suhtautunut kun he ovat kuulleet olevasi homoseksuaali?

kiitos vastauksista!

12

2095

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjh

jos jos voin niin käytän vastauksianne tekemääni juttuun joka saattaa tulla johonkin lehteen?

• kenguru71

ei suurempia järkytyksiä...

• ---

Isä ei sanoisi juuta eikä jaata mutta äiti menettäisi yöunensa. On tehnyt 30 vuoden aikana sivulauseissa riittävän selväksi, että "noissa tuollaisissa täytyy olla jotain vikaa".

Hänen aikanaan lesboudesta ei puhuttu sanallakaan eikä 30-/40-luvun lapset enää opi uusia temppuja.

• Catsy_666

Äiti ei halua minua edes samaan lääniin pelossa, että häneltä menee maine. Tuntien hänen seurapiirinsä, en yhtään ihmettele. Hän meni myös ihan hysteeriseksi kun kerran olin saman läänin eri kunnassa käymässä. Enkä ole koskaan kertonut hänelle.

Isä on eri maata. Hän on päätellyt asian siitä, että kun hän on muutaman kerran soittanut ovikelloa, vastaan on tullut joku muu nainen pyjamassa ja siitä että minulla näitä naispuolisia tuttavuuksia tuntuuu olevan aika paljon mutta miehistä en koskaan puhu mitään. Isä on myös jotenkin diplomaattinen.

Mutta se itse sana on sellainen jota kukaan ei halua mainita ääneen.

• äiti luuli ensin että mie vain höpötän mutta nyt se on täysin sinut asian kanssa.
      isä on sitte eri asia...

se ei hyväksy, ei edes halua kuullaa asiasta ja kertoo tuttavilleen jotka asiasta kyselee että mulla on juuri menny poikki yhen miehen kanssa...

• lkjh

olen kiitollinen teille vastauksistanne. ü

• rva möykky

huomatessaan että olen löytänyt johtoajatuksen elämään....

• krayon25

mutta toisaalta olin jo entuudestaan sellainen mustalammas että toi oli vain yks pisara lisää tähän outoon ja epäilyttävään keitokseen.

• KajsaS

Mun äitee on itsekin avoimesti bi-seksuaali, aikanaan hyvin nuori teiniäiti, jolla on kai ollut tosi villi nuoruus Ruotsissa joten suvussa tuskin kukaan enää pahemmin järkyttyy mistään. Mun siskoakin alkuun epäiltiin jotenkin vinoutuneeksi. Mummukin kysyi multa, että joko siskollas on tyttöystävä tai poikaystävä! Että näin meillä hullujenhuoneella.

• j,oskus

erittäin ikävästi, isäni ei tiedä tosin eikä tarvitsekaan tietää. ainuttakaan positiivista kommenttia en ole saanut sen asian suhteen että olen seksuaalisesti jotain muuta kuin koko muu sukuni enkä ala eikä kiinnosta tietää muista oman sukuni "mustista lampaista".

• melina81

yllättävän hyvin, vaikka etukäteen asiaa kovasti jännitinkin ja pelkäsin heidän reaktiotaan. Varmasti molemmat olivat aluksi järkyttyneitä, olinhan aikaisemmin seurustellut vain miesten kanssa, mutta sopeutuivat yllättävän helposti ajatukseen ja sanoivat, että heille on tärkeintä se että itse olen onnellinen.

• SatuV-87

Kun "tulin kaapista ulos" niin molemmat järkyttyivät, mutta isä aika pian hyväksyi, ja nykyään tuntuu että hänelle se on ihan yksi hailee että olen naisen kanssa yhdessä.

Äidin kanssa olen aika huonoissa väleissä koska hän ei hyväksy juuri ollenkaan lesbouttani ja sitä että asun tyttöystäväni kanssa yhdessä. Ei enää nykyään onneksi ole yrittämässä "käännyttää" minua heteroksi (aluksi yritti pitkään käännyttää mua "takaisin heteroksi ja normaaliksi ihmiseksi").

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe