Juoksenki

hyvä paikka

Juoksengin kylä on ihan hieno paikka asua ja elellä.
Pyrkikää sinne asumaan, ette tule katumaan.

19

5275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohi nimittäin

aina kun olen Merssullani Juoksenkin paska kylän kohdalla nini painan kaasua ja kunnolla

tämä ratekia on toiminut hyvin...

• meediassakin

No sanoinhan mie että hieno paikka ja pääsi ihan tiedotusvälineisiinkin.

• Älä kuule unta nää, että juoksenki olis hyvä paikka. Ihan hienot maisemat siellä on, tiedän sen varmasti, koska olen lapsuuteni siellä asunut. Mutta kuulehan, juoksenki ja pello on sieltä ja syvältä...

Tiedätkö miksi vihaan juoksenkia? Ensinnäkin, Mä olin koulukiusattu ja sen takia jouduin muuttaan juoksengista pois. Luuletko, että sen jälkeen uskalsin kävellä kylällä pelkäämättä, että joku kävisi mun kimppuun, niinkuin minulle uhattiin lähtiessäni pois.

• ei siellä

kukaan kiusaa ketään. On todella idyllinen paikka ja rauhallinen sellainen.
        On minullakin kokemuksia vuosilta 1942 - 1962.

• ei siellä kirjoitti:

kukaan kiusaa ketään. On todella idyllinen paikka ja rauhallinen sellainen.
        On minullakin kokemuksia vuosilta 1942 - 1962.

...että minua kiusattiin n. kahdeksan vuotta?? Eskarissa, ykkösellä, kakkosella se oli vain pientä. Kolmosella, nelosella, vitosella, kutosella, seiskalla oli pahinta mahdollista. Kasilta minut erotettiin...

• itse.....
        TiiaTii kirjoitti:

...että minua kiusattiin n. kahdeksan vuotta?? Eskarissa, ykkösellä, kakkosella se oli vain pientä. Kolmosella, nelosella, vitosella, kutosella, seiskalla oli pahinta mahdollista. Kasilta minut erotettiin...

olla kiusaaja kun erottivat.

• itse..... kirjoitti:

olla kiusaaja kun erottivat.

Joo, vitun varmana olin! Mene yläasteelle kysymään Salmen Juhanilta. Mene sitte ja kysy Lakkapään sisaruksilta ja Maansaaresta ja ja ja kaikilta jokka on nyt pellon koulussa ysillä...!

• niivvarmaan
        TiiaTii kirjoitti:

niin mutta aiheutitkin itse siitä suurimman osan ku olit vähän hermoheikko ja väkivaltanen. kyllä mä nyt teidät tiedän.

• niivvarmaan kirjoitti:

niin mutta aiheutitkin itse siitä suurimman osan ku olit vähän hermoheikko ja väkivaltanen. kyllä mä nyt teidät tiedän.

Niin, ketkä?

• 28

Eihän sielä mithään koulua ole... Höpötät vain.

• "koulukaveri"
        TiiaTii kirjoitti:

Joo, vitun varmana olin! Mene yläasteelle kysymään Salmen Juhanilta. Mene sitte ja kysy Lakkapään sisaruksilta ja Maansaaresta ja ja ja kaikilta jokka on nyt pellon koulussa ysillä...!

VOI;VOI TIIA,miksi meitä syytät,kun et tullut koulussa kenenkään kanssa toimeen?
        Olit ilkeä kaikkia kohtaan,jotka olimme kavereitasi koulussa ja koulun ulkopuolella.
        Etkä ole siitä yhtään muuttunut.Ilkeä olet edelleen läheisiäsi kohtaan,kavereita sinulla
        ei varmaan ole nytkään.Jutut kulkee kyllä ympäri pitäjää,miten olet riidellyt kotipaikassa käydessäsi.Sääli niitä kohtaan,jotka tahtomattaan joutuvat vihasi kohteeksi.Ei millään pahalla.

• rumahu0ra

paska paikka ja rumia naisia

• Ehkä jonaki päivännä

Juoksenki, mutta sinne on pitkä matka kävellenkni. Entä jos vetten päälä kävellisin, tulisko kalliiimmaksi kyytitaksin. Tai kaksin? Entä jos osaan eksyä, sitten ei kukaan etsi minua.

Kukas se ny vetten päältä älyäiskään ettiä, niitten alta enemmänki. Hyvä piilopaikka jos juoksenkiin asti kerkiää.

• Ville Vihannista

Juoksenki on rehellisten ihmisten paikka. Siellä ei kieroilijat jaksa olla. Haluaisin tehdä kesämökin Juoksenkiin mutta tontteja ei näy myynnissä juurikaan. Juoksengissa ei maata myydä rahasta. Maisemallisesti Juoksenki on kappale kauneinta Lappia kun Ratasvaaraa laskee alas. Paikalliset ovat hyvin huomaavaisia ja avuliaita ihmisiä, minutkin traktori hinasi ojasta, vaikken apua kerinnyt pyytääkään. Kiitos Juoksengille, juoksenkilaista henkeä pitäisi olla tässä maassa enemmän.

• kaiken kokenu

Sissäänpäin lämpiävä kylä ja kaikkien asiat tiedetään paremmin,kuin itte..
        Uskottua ystävää et tästäkään kylästä löydä.Turhaa ylistystä.
        Kylä komealla paikalla,niinko muukki jokivarren kylät,rajaväylän ympäröiminä.

• nöoula

kiitos Juuso piirakasta.

• eteläpään mies:))

joukolle kans,kiitos makkarasta

• Anonyymi

Juu niin on isäukon kotipaikka,lapsuuden kesinä tuli käytyä!

• Anonyymi

Isäukon kotipaikka, hienot maisemat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe