Ahmin ja oksennan kokoajan. Aina särkee päätä ja kuvottaa ja kurkusta vuotaa verta. Olen ihan lopussa! En tiedä mitä enää voin tehdä... Tää sairaus vie mut hautaan.
En jaksa enää...
3
458
Vastaukset
- lääkäriin
etenkin, jos tarkoituksesi ei olekaan kuolla.
Jos taas on, olen todella pahoillani, mutta siihen suuntaan en osaa auttaa. - mieltä
Tarvitset ammattilaisen apua. Ole armollinen itsellesi. Sinä tarvitset heti apua. Kirjoita vaikka paperille ensin pääasiat mikä on vialla ja mitä haluat asioille tapahtuvan ja millätavoin. Sitten soitat terveyskeskukseen ja sanot niin suoraan kuin ikinä pystyt mikä on hätänä. Lyhyesti ja selkeästi, niin että kuuntelija pääsee heti jyvälle mistä on kysymys.
Älä pelkää auttajia, astu veneeseen ja anna elämän virran kuljettaa. Elämässä ei todellisuudessa menetetä mitään, vaikka siltä näyttäisi. Hei meitä on täällä monta jotka pidetään sinua kädestä kiinni. Tervetuloa takaisin elämään! Odotettavissa parempi kesä kuin viimeksi nautittu? (minun ohjeeni joita kenenkään eri tarvitse orjallisesti noudattaa) - uskopois
mua autto uskoontulo.
myös säikähdys pysäytti. poltin kannabista kerran, meinasin joutua psykoosiin koska selvästi psyyke on heikoilla. siitä selvittyäni päätin, etten lähde tohon oksentelurumbaan enää ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309