maailman laajuinen rakkaudellinen järjestö ja he tekevät hyvää ja arvokasta työtä.
Eivät he sodi keskenään, vaikka järjestöön kuuluu lähes kaikkia kansallisuuksia.
Täällä väitellään siitä joutuuko lehdistä maksamaan joita he tarjoavat,eihän niitä ole kenenkään pakko ottaa.Ei kait ovelta ovelle kauppiaaltakaan ole pakko ostaa.
Sensijaan kirkkoon kuuluvan täytyy maksaa kirkollisvero,vaikkei koskaan siellä kävisikään.
Kuolet tai menet naimisiin itse olet maksaja,ei se riitä,että olet ikäsi maksanut kirkollisveroa.
Joka sunnuntai kirkossa kerätään myös kolehti.
Kirkkoon saa kuulua kuka tahansa murhamies ja tappaja,ei kukaan tule sanomaan,miksi elät noin.
Jehovanjärjestössä vaaditaan kuitenkin ihmisiltä jonkinlaisia käyttäymisnormeja.
Jokainen vähänkin ajatteleva huomaa nämä erot ja voi tunnustaa tosiasiat.
Moni Jehovanjärjestöön kuuluva on löytänyt elämän.
Jehovan todistajat
5
499
Vastaukset
>>Eivät he sodi keskenään, vaikka järjestöön kuuluu lähes kaikkia kansallisuuksia.
Eivätpä tietenkään koska järjestölle epäkiitollisimmat yksilöt poistetaan "hapattamasta" järjestön hyväksi katsomaa linjaansa.
>>Joka sunnuntai kirkossa kerätään myös kolehti.
Se on täysin vapaaehtoista. Tiedät varmasti vapaaehtoisuudesta järjestössä tarpeeksi ettet rinnastaisi tuota vapaaehtoisuutta pakkomaiseen maksuun.
>>Kirkkoon saa kuulua kuka tahansa murhamies ja tappaja,ei kukaan tule sanomaan,miksi elät noin.
Jehovan todistajiinkin saa kuulua aivan minkälainen sarjamurhaaja tai pedofiili hyvänsä, kunhan sille ei esitetä kahta todistajaa.
>>Jehovanjärjestössä vaaditaan kuitenkin ihmisiltä jonkinlaisia käyttäymisnormeja.
Niinpä niin. Todistajien on todellakin käyttäydyttävä järjestön vaatimalla tavalla tai häipyvät järjestöstä kuin kuppa töölöstä.
>>Jokainen vähänkin ajatteleva huomaa nämä erot ja voi tunnustaa tosiasiat.
Siinä olet oikeassa, mutta kysymys kuuluukin, että mitkä erot ja tosiasiat ollaan valmiit tunnustamaan.
>>Moni Jehovanjärjestöön kuuluva on löytänyt elämän.
Moni on myös elämänsä menettänyt joko fyysisesti tai mikä yleisempää henkisesti.
>>Täällä väitellään siitä joutuuko lehdistä maksamaan joita he tarjoavat,eihän niitä ole kenenkään pakko ottaa.Ei kait ovelta ovelle kauppiaaltakaan ole pakko ostaa.
Loppujen lopuksi jos ovenavaaja ei lehtiä maksa niin 95%:sti julistaja maksaa itse nuo lehdet. Niistä todellakin joutuu joku yksityinen henkilö maksamaan.- Markku_Meilo
>>maailman laajuinen rakkaudellinen järjestö
Joka rakkaudellisesti karttaa entisiä jäseniään ja jos aikaa jää, niin hajottaa perheitä ja surmaa lapsia. Ai niin, onhan tunnettua pedofilian uhrien suojelu, heitä suojellaan viranomaisilta.
>>ja he tekevät hyvää ja arvokasta työtä.
Ainakin minulle opetettiin, että parasta avustustyötä on käännyttäminen. Käytännön avustusta tuntuu annettavan pääsääntöisesti samanuskoisille.
>>Eivät he sodi keskenään, vaikka järjestöön kuuluu lähes kaikkia kansallisuuksia.
Eivät enää, kirjaimellinen sotiminen loppui asteittain 1900-luvun alussa, nyt tilalle on otettu nk. teokraattinen sodankäynti.
>>Täällä väitellään siitä joutuuko lehdistä maksamaan joita he tarjoavat,eihän niitä ole kenenkään pakko ottaa.Ei kait ovelta ovelle kauppiaaltakaan ole pakko ostaa.
Onko tuo muuttunut hinnoittelu jotenkin oleellisen merkityksellinen?
>>Sensijaan kirkkoon kuuluvan täytyy maksaa kirkollisvero,vaikkei koskaan siellä kävisikään.
Ja jehovantodistajat maksavat kollektiivisen "vapaaehtoisesti", myös levitetyistä painotuotteita. Ilmaisia lounaita ei ole.
>>Kuolet tai menet naimisiin itse olet maksaja,ei se riitä,että olet ikäsi maksanut kirkollisveroa.
Hautajaiset ja häät ovat tilaisuuksia, joissa rahaa ei säästellä, oli uskonnollinen näkemys mikä hyvänsä.
>>Joka sunnuntai kirkossa kerätään myös kolehti.
Valtakunnansalilla on kahdesti viikossa laatikoita samaa tarkoitusta varten, lavalta annetaan sitten kannustusta noiden laatikoiden täyttämiseen.
>>Kirkkoon saa kuulua kuka tahansa murhamies ja tappaja,ei kukaan tule sanomaan,miksi elät noin.
Ovatkohan nuo murhamiehet kovinkaan aktiivisia kirkossakävijöitä? Tässä aktiivinen jehovantodistaja vaihtarina:
http://www.watchtowernews.org/mrkings.htm
>>Jehovanjärjestössä vaaditaan kuitenkin ihmisiltä jonkinlaisia käyttäymisnormeja.
Ei kirkko kehota samoja normeja rikkomaan. Vartiotorniseuran yhteydestä on irronnut merkittävä määrä jäseniä, joita voi verrata kirkon epäaktiivisiin jäseniin.
>>Jokainen vähänkin ajatteleva huomaa nämä erot ja voi tunnustaa tosiasiat.
Näin on.
>>Moni Jehovanjärjestöön kuuluva on löytänyt elämän.
Tuttu termi minkä tahansa uskonnollisen liikkeen tiimoilta. Eikä siihen tarvita uskonnollista järjestöäkään, pelkkä jehovantodistajuuden jättäminen riittää monille.- Luupilla katsellaan...
Alkaa olla aika järeitä juttuja...
Voi, kun tuntisin sinut. - Markku_Meilo
Luupilla katsellaan... kirjoitti:
Alkaa olla aika järeitä juttuja...
Voi, kun tuntisin sinut.>>Alkaa olla aika järeitä juttuja...
Olen samaa mieltä.
>>Voi, kun tuntisin sinut.
Todennäköisesti pettyisit, olen entinen jehovantodistaja, valehtelen alati ja pian mätänen pystyyn.
- sinä olet
lukenut läksysi!Minä olen niin yksinkertainen,että uskon kun uskon Jeesukseen Pelastajana se riittää,ei hän vaadi minua kuulumaan järjestöön tai maksamaan jotain veroa,autan lähimmäistäni kun voin ja minä uskon se riittää ja kun teen sen mielelläni ja varojeni puitteissa ,eikö se riitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.34413086Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951983- 931749
- 831663
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451191- 951159
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e273996Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21983Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73967Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27944