"Ei rutto sen enempää kuin Jumalan käsikään tuhoa ihmiskuntaa tulevaisuudessa. Jehova Jumala lupaa muuttaa tämän maan paratiisiksi (Luukas 23:43). Hän muun muassa hävittää perin pohjin ihmiskuntaa vitsaavat sairaudet."
Jehova tulee poistamaan ihmiskunnan suurimman tuhon ja kärsimysten aiheuttajan. TAPPAJA-VIRUKSET!
Miksi arvelet Jumalan alkujaan luoneen ne?
Tappavat virukset
9
479
Vastaukset
- jtsp
mitkä?
- Markku_Meilo
>>Miksi arvelet Jumalan alkujaan luoneen ne?
Tässä asiassa kannattaa antaa puheenvuoro Vartiotorniseuran arvostamalle tiedetoimittajalle Clayton Woodworthille:
"Probably the Lord made some of the useful insects. No doubt the devil made some of the others. The Lord is the better architect..." (The Golden Age, Dec. 19, 1923, pp. 163, 164, 167, 168)- fiipii
Ilm. 10 sanoo
"5 Ja enkeli, jonka näin seisovan merellä ja maalla, kohotti oikean kätensä kohti taivasta 6 ja vannoi hänen kauttaan, joka elää aina ja ikuisesti, joka loi taivaan ja sen, mitä siinä on, ja maan ja sen, mitä siinä on, ja meren ja sen, mitä siinä on" - jtsp
fiipii kirjoitti:
Ilm. 10 sanoo
"5 Ja enkeli, jonka näin seisovan merellä ja maalla, kohotti oikean kätensä kohti taivasta 6 ja vannoi hänen kauttaan, joka elää aina ja ikuisesti, joka loi taivaan ja sen, mitä siinä on, ja maan ja sen, mitä siinä on, ja meren ja sen, mitä siinä on"Raamattua niin kuin piru.Voisit itse alkaa todistella mulle, missä Raamatussa sanotaan, että Jumala on luonut tappaja-virukset.
- fiipii
jtsp kirjoitti:
Raamattua niin kuin piru.Voisit itse alkaa todistella mulle, missä Raamatussa sanotaan, että Jumala on luonut tappaja-virukset.
Lainasin juuri kohdan, jossa kerrotaan Jumalan luoneen KAIKEN.
- Markku_Meilo
fiipii kirjoitti:
Ilm. 10 sanoo
"5 Ja enkeli, jonka näin seisovan merellä ja maalla, kohotti oikean kätensä kohti taivasta 6 ja vannoi hänen kauttaan, joka elää aina ja ikuisesti, joka loi taivaan ja sen, mitä siinä on, ja maan ja sen, mitä siinä on, ja meren ja sen, mitä siinä on"Kaikki ei ole Jumalan luomaa, ainakin jos meidän on uskottava Vartiotorniseuraa - ja miksi ei olisi.
Vartiotorniseuran mukaan Jumala ei ole luonut esimerkiksi liikkuvia mannerlaattoja (lue hyökyaallot ja maanjäristykset) eikä vulkaanisia varoventtiilejä (lue tulivuoria). jtsp kirjoitti:
Raamattua niin kuin piru.Voisit itse alkaa todistella mulle, missä Raamatussa sanotaan, että Jumala on luonut tappaja-virukset.
Eikös se nimenomaan mene niin ettei kukaan muu kuin jumala pysty luomaan yhtään mitään? Ja kun kehitykseen ette usko niin miltäs se umpikujassa seisominen nyt sitten tuntuu?
- Loinen
Samaa voidaan kysyä erilaisista loisista joita on mailmassa tuhansia erilaisia ja jotka tarvitsevat jossain elämänvaiheessa 'isäntä' eliön jossa ne elävät/kasvavat ja samalla yleensä aiheuttavat tuskaa isäntäeliölle. Jos näitä ei enää ole paratiisissa niin miksi ne alkujaan luotiin?
Muutenkin luomakuntaa tarkailemalla on helppo nähdä se miten eri eliölajit käyvät armotonta kamppailua oman lajinsa säilymisen puolesta keinoja kaihtamatta. Jos paratiisssa kaikki oli toisin tai tulee olemaan toisin, niin miksi Jumala muutti koko egosysteemin vain siksi että ihminen kävi haukkaamassa 'kielettyä' hedelmää??- timotei
kuka/mikä on loinen. Kasvit, toise kasvit ja sienet elävät paljolti symbioosissa. Ne hyödyttävät toinen toistaan. En nyt kyllä taas menisi sanomaan, että ihmiselle täistä olisi hyötyä, kuka tietää.
Ihminen lienee suurin loinen, joka syö maailman varantoja enemmän kuin mikään muu eläinlaji maailmassa. Raamattukin jopa antaa siihen luvan. Ihminen saa hallita luomakuntaa. Tulokset ovat näkyvissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32111878Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4173343Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951858- 891636
- 831623
- 921111
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411091Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253897