Savonlinnan meininkii osa II

Euroviisutkii ne lähenöö ja mie oon jo iha kohmelossa.

Kyllä miekii enskuuntelula kattelin maar jotta mikäs helevatan monsterryhmä se sielä lavala nyt joikaa.

Mieku oisin niin halunna että metsäpeton tomppa taikka joku niistä silikoonii täytee pumpatuista pikkuhoroloista oisi voittana ni oisha myö saatunna tuas kunnola pisteittä ainakkii 5

Nytteku mie oonkii kuunnellu tätä monsterbäntin kipaletta ni sehä alakaakin kuulostaa ihan mahottoma hyväle. Mie jyssäytin miun 60-luvula hankitut stereot täysile ni yläkerran nuapur tul miule jäkättää jotta laitakko ne masiinat pienemmäle ukko vai soitanko siule polliisit senkii helevetin lähettiläs.

Mie sanoin akale että piehä kuule vuatelumppur turpas kii nyt kuunnelaa rokkia. Mummu otti pultit nennääsä ja nakkas minnuu kohti kukkaruukula ni mie kostoks laitoin sterevot huuttammaa vielä kovemmale.

Nyt on Lorti kaikanu kolome päivää putkee ja kaikuu muuten niin euroviisuhi asti. Jokohan sua yläkerran akka hepulin ja joutuu lattaamoon. Miule se sopis kunnola ni piäsee siitäkkin akanruahkasta erroon muutamaks viikoks. Muutenkii ku se on ruma ku ois seipään nielly kottaraine.

Ruokaaki ku laittaa ni aina haisoo palaneen käry. Se tumpello ämmähä polttaa veenkin pohjaan, ei helevata mikä mätisäkki.

16

2734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukalla ou

varroo omakotitalloon?

• sola"

elä viihti muru savoilla nuin, mie en jaksa lukia ja kaho, ku tarttuu tuo aksentti vielä minnuuki... ;)

• Eipähän tarvitse opetella jälkikäteen ;-)

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Eipähän tarvitse opetella jälkikäteen ;-)

jep, mä pystyn sitte kommunikoimaan savoksi, kun tuun sitä Lentävää hämäläistä katsomaan... ;)

• Aivan uskomaton juttu

Ei voi kyllä muuta sanoa kuin sen että "SavoRULES" on kyllä näiden palstojen parhainpia ellei peräti paras huumorijuttujen kirjoittaja.

Miehellä tuntuu olevan tietoa asiasta kuin asiasta ja muutenkin vaikuttaa tosi jämptiltä suomalaismieheltä.

Paljon olemme täällä Lappeenrannassa asti miehen kertomuksia lukeneet ja ihailemme kaveria erittäin paljon. Miksei tuollainen humoristi kirjoita mihinkään lehteen pakinoita vai ehkä hän kirjoittaakin.

Jokatapauksessa kiitos sinulle, SavoRULES. Et varmaan osaa edes arvata kuinka monen ihmisen elämää piristät osuvilla huumoriheitoillasi. Jatkathan pliise tulevaisuudessakin sillä olman sinun nasevia kommentteja tämäkin palsta oli suorastaan tylsä.

Ja hauskaa vappua SavoRULES ja muukin Savonlinnan väki.

• suuntaan

juu, kateelliset ne aina riehuu, ku yhellä ukolla läppä lentää nasevasti!

velmua vappua vuan lappeen porukoille!

• keskustelee

taas itsensä kanssa.

• HeinolaRULES
        keskustelee kirjoitti:

taas itsensä kanssa.

...huomasit sen. SavoRULES ei muuta osaa tehdäkään kuin jutustella itsekseen. No, sitä se yksinäisyys teettää, kun elää vain täällä virtuaalimaailmassa. Koitetaan ymmärtää häntä edes hieman näin vapun kunniaksi...(minä en kyllä siihen kykene...)

• Tuskinpa
        HeinolaRULES kirjoitti:

...huomasit sen. SavoRULES ei muuta osaa tehdäkään kuin jutustella itsekseen. No, sitä se yksinäisyys teettää, kun elää vain täällä virtuaalimaailmassa. Koitetaan ymmärtää häntä edes hieman näin vapun kunniaksi...(minä en kyllä siihen kykene...)

Sitä miestä ei ole täällä näkynyt vähään aikaa joten olette taas tapanne mukaan väärässä.

Kiinnostuksesta kysyn että miksi tunnette alemmuuskompleksia SavoRULEsia kohtaan? Teitä taitaa vituttaa kun ette kykene samaan?

• Hyvää vappua Lappeenrantaan ja onnittelut koriksen SM-kullasta.

Eihän se pikku mitali vastaa minun kultavarastojani joissa kyyhöttää 1.7000 kiloa kultaa mutta hyvä alku tuokin.

• "tätirules"

no miekin oon ihan kohmeloissa tästä loordista hyvä biisi ja nyt keski-ikäsenkin sytyttää ja nyt jos SUOMI ei voita niin ei koskaan...sie savonrules oot "ihana ihminen"vapun kunniaks voisit olla vaikka miun salarakas missäs myö voitais tavata??

• No siinä on tädillä musiikkimaku kohdallaan ja Suomikin saa ainakin 35.750 pistettä.

Ihana ihminen sentään en voi olla sillä olen vain Sawon keisarikunnan ylipäällikkö ja hämäläisten loksuleukojen järveenheittäjä.

Tapaamisemme voitaneen suorittaa Setiksen kattoterassilla jossa minulla on muitakin bisneksiä. Olen nimittäin sitonut erään Hämäläisen pulloposkisorsan nimeltään "Ville" Setiksen antenniin ja odotamme ukonilmaa kiihkeästi siideriä naukkaillen.

• tätirules
        SavoRULES kirjoitti:

No siinä on tädillä musiikkimaku kohdallaan ja Suomikin saa ainakin 35.750 pistettä.

Ihana ihminen sentään en voi olla sillä olen vain Sawon keisarikunnan ylipäällikkö ja hämäläisten loksuleukojen järveenheittäjä.

Tapaamisemme voitaneen suorittaa Setiksen kattoterassilla jossa minulla on muitakin bisneksiä. Olen nimittäin sitonut erään Hämäläisen pulloposkisorsan nimeltään "Ville" Setiksen antenniin ja odotamme ukonilmaa kiihkeästi siideriä naukkaillen.

sielläkö tavataan onks siulla se pulloposkisorsa kaulassas vai missäs se on??elä nyt sitä ainakaan housuus tellaa lintuinfulensa vaara!!!
        savontäti ois nyt sulle hyvää WAPPUSEURAA muutkin bisnetkset voitais hoitaa saman tien...

• tätirules kirjoitti:

sielläkö tavataan onks siulla se pulloposkisorsa kaulassas vai missäs se on??elä nyt sitä ainakaan housuus tellaa lintuinfulensa vaara!!!
        savontäti ois nyt sulle hyvää WAPPUSEURAA muutkin bisnetkset voitais hoitaa saman tien...

Pullaposkisorsa on antennin päässä odottamassa sähköiskua.

Minä en pelkää lintuinfluenssaa koska olen rautainen mies. 1800-luvun ruttokaan ei minuun pystynyt sillä elin myös silloin ja olin Lontoon seriffi.

Vai olisit hyvää wappuseuraa? Mikäs siinä. Pistä vaan juhlakuteet niskaan niin mennään katsomaan kuinka hämäläiskarju savuaa antennin päässä.

• Koneenorja

Ihan vaan ohimennen avasin koneen ja kats vaan, koko kaupunki istuu koneella ja suoltaa tekstiä!

• mihinkäs sitä

lämpimästä kodista viittis lähteä..

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      5957
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      615
      2390
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1191
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1058
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1033
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      62
      965
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      789
    Aihe