Kakkosnainen tunki suhteeseen, vaikka tietää että mies on naimisissa ja hänellä on alaikäisiä lapsia.
Usein soitteli, kun yritimme viettää aikaa perheen kanssa. Kiukutteli miehelle, että vaimosi kiusaa kun pyysin jättämään meidät rauhaan.
Kertoi lapsilleni olevansa heidän uusi äitinsä, kun vielä asumme yhdessä koko perhe. Laittoi miehen ostamaan omalle lapselleen ja itselleen kaikkea mahdollista. Riiteli ja huusi miehelle lasteni edessä.
Kaikki on jo takanapäin. Ero tuli jo kolme vuotta sitten ja kuukausi sitten ex-mies tapasi uuden naisen jota tapailee ahkerasti ja johon on rakastunut.
Olen pitkään miettinyt, pitäisikö nyt kostaa entiselle kakkoselle kertomalla hänen nyt olevan kolmonen? Luulee olevansa nyt exäni ykkönen ja soittelee tälle öisin ja raivoaa puhelimessa. Tämän tiedän, koska lapseni ovat kertoneet.
Mies on ja pysyy sikana, joka pitää edelleen kahta naista. Silti tekee niin helvetisti mieli näpäyttää naista, jota kohtaan on suunnattomasti kaunaa!
Saako kostaa?
35
5202
Vastaukset
- Chili
Niin tosiaan et anna palaa vaan ja palauta akka maan pinnalle :) Siis kerro kaikki mitä tiiät. samalla saat itellekki hyvän mielen ja koston himon kadoksiin..Niin minä ainakin tekisin :)
Vappuja!- petetty
Hyvää vappua sinnekkin!
- tumpelo
on aihetta"vittuilla". Minun eläämäni syöksi ukon kautta yksinhuoltaja äiti kahden lapsen kanssa mutten valitettavasti tiedä heidän kuvioitaan miten heillä mennee. Kokosin itse välittömästi kamppeeni ja muutin pois sen koomin en tiedä heidän liikkeistään.
Meillä ei ollut lapsia joten exä sai perheen ja se nainenkin oli eronnut vastikään, ehdotin, että siinä sokea rampaa taluttaa ja mitä vielä kun se oikea exä siis minä pysyn hiljaa, niillä ei ole oikeaa vihollista eivätkä voi liittoutua yhteen senkään takia. Olisi kiva tietää miten niiden suhde menee, kahden raadellun, pysyköö kyhätty olkitalo pystyssa vai puhaltaako tuuli sen menemään.- petetty
ollut hyvä jos ei olisi lapsia. Nyt on pakko olla tekemisissä ainakin ne viikonloput kun lapset on exällä.
Tsemppiä sulle, onneksi sun ei tartte nähdä ex-miestäsi enää ikin jos et halua. - Anssi_
Kamalimmat huorat löytyy ryhmästä "yksinhuoltajat"; valitettavaa mutta totta...
- Yh:n poika
Anssi_ kirjoitti:
Vai että kamalimmat huorat löytyy yksinhuoltajista. Puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä? Oletko oikein tehnyt tutkimusta?
Entäs ketäs nämä miehet on jotka sinne kamalien huorien luo menee?
Toivottavasti sinä ja sinunkaltaisesi tavoin ajattelevat miehet kiertävät äitini kaukaa.
Toivottavasti me emme koskaan tapaa.
T. Yksinhuoltajan kasvattama poika - petetty
Yh:n poika kirjoitti:
Vai että kamalimmat huorat löytyy yksinhuoltajista. Puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä? Oletko oikein tehnyt tutkimusta?
Entäs ketäs nämä miehet on jotka sinne kamalien huorien luo menee?
Toivottavasti sinä ja sinunkaltaisesi tavoin ajattelevat miehet kiertävät äitini kaukaa.
Toivottavasti me emme koskaan tapaa.
T. Yksinhuoltajan kasvattama poikapuhunut vähän kieli poskessa?! Toivottavasti!
Minäkin pidän itseäni yh-äitinä, vaikka uusi mies jo onkin. Toivottavasti lapsiani ei sen perusteella luokitella mihinkään luuseri-yksinhuoltajien-lapsikatraaseen. :( - Meren elävä
petetty kirjoitti:
puhunut vähän kieli poskessa?! Toivottavasti!
Minäkin pidän itseäni yh-äitinä, vaikka uusi mies jo onkin. Toivottavasti lapsiani ei sen perusteella luokitella mihinkään luuseri-yksinhuoltajien-lapsikatraaseen. :(Älytöntä luokitella ihmisiä 'kasteihin'. Luokittelevat ihmiset ovat aina itse alemmuudentuntoisia; luokittelemalla muita he voivat hetken tuntea ylemmyttä suhteessa muihin.
Ole siis ehdottomasti vain oma itsesi ja unohda saman tien, mitä muut mahdollisesti ajattelevat.
Luokittelulla on syvät juurensa ihmisten aivotoiminassa, ja me tiedämme sen kammottavat seuraukset esim. toisen maailmansodan natsi-Saksasta. - petetty
Meren elävä kirjoitti:
Älytöntä luokitella ihmisiä 'kasteihin'. Luokittelevat ihmiset ovat aina itse alemmuudentuntoisia; luokittelemalla muita he voivat hetken tuntea ylemmyttä suhteessa muihin.
Ole siis ehdottomasti vain oma itsesi ja unohda saman tien, mitä muut mahdollisesti ajattelevat.
Luokittelulla on syvät juurensa ihmisten aivotoiminassa, ja me tiedämme sen kammottavat seuraukset esim. toisen maailmansodan natsi-Saksasta.Kiitos kaikille tähänastisista kommenteista ja oikein, oikein mukavaa vappua! :)
- yksinhuoltaja isät
Anssi_ kirjoitti:
sitten on nimeltään?Suomessa erotaan joka kolmannesta avioliitosta,avoliitoista puhumattakaan ja usein parilla on myös lapsia,eli jompi kumpi vanhemmista on yksinhuoltaja ja meitä on monia tuhansia.Naisia enemmän kuitenkin ,kuin miehiä.Eli olemme siis huoria!Kiitos vaan.Tuo masensi pitkäksi aikaa.Olen jo 4-vuotta kasvattanut yksin kahta alaikäistä lastani.en seurustele.enkä etsi yhden illan suhteita,puhumattakaan,että vikittelisin naimisissa olevia miehiä.Joku nainen vei minun mieheni ja lapsiltani isän,en todellakaan anna vahingon kiertää.Siis olen huora.No ainakin lapseni sanovat minua äidiksi.Se riittää...
- Elämä yksilönä
yksinhuoltaja isät kirjoitti:
sitten on nimeltään?Suomessa erotaan joka kolmannesta avioliitosta,avoliitoista puhumattakaan ja usein parilla on myös lapsia,eli jompi kumpi vanhemmista on yksinhuoltaja ja meitä on monia tuhansia.Naisia enemmän kuitenkin ,kuin miehiä.Eli olemme siis huoria!Kiitos vaan.Tuo masensi pitkäksi aikaa.Olen jo 4-vuotta kasvattanut yksin kahta alaikäistä lastani.en seurustele.enkä etsi yhden illan suhteita,puhumattakaan,että vikittelisin naimisissa olevia miehiä.Joku nainen vei minun mieheni ja lapsiltani isän,en todellakaan anna vahingon kiertää.Siis olen huora.No ainakin lapseni sanovat minua äidiksi.Se riittää...
Älä välitä asiattomista kommenteista. Naisia on aina leimattu, olivat he sitten MADONNIA, HUORIA, LESBOJA, 'YH:ta', ÄITEJÄ, JUUTALAISIA, VENÄLÄISIÄ, THAIMAALAISIA, SUOMALAISIA, VANHOJA PIIKOJA... lista on loputon. Naiselle sallitaan edelleen paljon vähemmän liikkumavaraa kuin miehille. Kapakoissa riekkuva nainen on 'huono ihminen'. YH-äiti on 'epäonnistunut ihminen'. Äiti on 'madonna', kunnes hän on 'huora'. Lista on taas loputon. Ihminen on yksilö, aina. Ne, jotka ymmärtävät tämän, ovat ymmärtäneet jotain.
- tiesin kyllä
Elämä yksilönä kirjoitti:
Älä välitä asiattomista kommenteista. Naisia on aina leimattu, olivat he sitten MADONNIA, HUORIA, LESBOJA, 'YH:ta', ÄITEJÄ, JUUTALAISIA, VENÄLÄISIÄ, THAIMAALAISIA, SUOMALAISIA, VANHOJA PIIKOJA... lista on loputon. Naiselle sallitaan edelleen paljon vähemmän liikkumavaraa kuin miehille. Kapakoissa riekkuva nainen on 'huono ihminen'. YH-äiti on 'epäonnistunut ihminen'. Äiti on 'madonna', kunnes hän on 'huora'. Lista on taas loputon. Ihminen on yksilö, aina. Ne, jotka ymmärtävät tämän, ovat ymmärtäneet jotain.
että sinunlaisiasi järkeviä ihmisiäkin on olemassa,siis teitä,jotka ajattelette omilla aivoillanne.
- tumpelo
yksinhuoltaja isät kirjoitti:
yksinhuoltaja äitejä leimata vaan on joukko semmosia, jotka pilaavat kaikkien maineen. Eihän saksalaisetkaan kaikki olleet läpi pahoja vaan pelastivat juutalaisia.
Yleistetään hyvin herkästi. Mutta niinkuin minunkin tapauksessa, yksinhuoltaja äiti tunki suhteeseen ja mies vielä yritti pelastaa avioliittoamme mutta minä sanoin kiitos ei.
En syytä naista enkä ketään, tein tietoisen valinnan.
Minä sen virheen tein, en antanut enää miehelleni mahdollisuutta jos virheistä puhutaan. Ehkä itse halusinkin pois tuosta avioliitosta? Hyvä syy lähteä nostelemaan. Ilman syytöksiä. Sattu vaan olemaan kahden lapsen yksinhuoltaja äiti, jonka edellinen suhde oli ajautunut karille ja minkä takia, sitä tuskin koskaan tulen tietämään enkä haluakaan. Olen pyyhkinyt menneen pois ja elän rauhaisaa elämääni. Onnea ja menestystä kaikille, syyttelemättä ketään.
- eteen päin uuteen aamuun
Vaikuttaa että et ole huomannut ajan kulumista. Olet jämähtänyt itsekin kolmen vuoden takaisiin tapahtumiin, vaikka sinulla tulisi olla jo uusi elänä ilman minkäänlaisia pohdintoja menneistä raastavista kokemuksista. 3 vuotta on ohi---herätys!!!
Lapsi on lapsi ja vanhempien tulee olla aikuisia ja selvittää jämäkästi ja suoraselkäisesti vaikeatkin tilanteet etteivät lapset joudu väliin ja kärsimään.
Lapset ovat kyllä joutuneet kokemaan helvetin tuossa sotkussa.
Isän rakastajatar soittelee isälle ja kertoo lapsille olevansa heidän uusi äitinsä?Riitelee ja huutaa isälle lasten edessä?
lapset ottaneet viestittäjänroolin jossa joutuvat kertomaan tilanteen kulusta sinulle että nainen soittelee ja raivoaa edelleen öisin isälle?
Ole sinä se järkevä aikuinen, ÄITI, ja vihellä peli poikki sillä tavoin että et enää pähkäile menneitä.
Ero on tullut ja entinen miehesi vaikuttaa kyllä tuuliviiriltä joka pyörittelee naisia kuinka tahtoo.
Vieläkin on entisellä miehelläsi ote sinuun, kun haudot menneiden kostamisia "naiselle joka tunki suhteeseen"vaikka mies tuntuu olevan lahjakas laittamaan naisten päät pyörälle pysyvästi. Mies olisi voinut sanoa: kiitos ei. Hui olkoon! Monet miehet sanovat ei kiitos ulkopuolisille ihmisille, harva tunkee suhteeseen ilman että miehellä on taipumus itsellään aiheuttaa tilanteita joissa hänestä taistellaan.
Kirjoitat että olet pitkään miettinyt pitäisikö nyt kostaa entiselle kakkoselle kertomalla että hän on kolmonen.
Ei missään nimessä. Kyllä se sen itsekin tietää.
Kohdistaisit vain sikamaisen miehesi käytöksestä aiheutuneen vihan tähän naiseen, jolla todennäköisesti itselläänkin meni miehen puheista elämä sekaisin.
Mitä sinun pitäisi tehdä on seuraava:
kertoa että asia ei enää kuulu sinulle millään tavalla, ja jatkaa elämääsi lasten kanssa tehden vaihteeksi jotain kivaa ja hakeutua ihmisten seuraan josta voit vaihteeksi ajatella pelkkää hyvää.
Rakasta lapsiasi ja jatka elämääsi eteen päin katsoen mitä jännää siellä on sinulle varattuna.
Entinen miehesi ei ole maailman ainoa mies, vai mitä oikein luulit?- petetty
Tiedän, että asiasta on kulunut jo 3 vuotta ja minullakin on ollut uusi mies jo 1,5 vuotta. Siksi ihmettelenkin tätä kostonhimoa. Ehkä haluan kostaa kaiken sen mitä hän teki lapsilleni. Ottaa päähän!
- vappu mielessä
petetty kirjoitti:
Tiedän, että asiasta on kulunut jo 3 vuotta ja minullakin on ollut uusi mies jo 1,5 vuotta. Siksi ihmettelenkin tätä kostonhimoa. Ehkä haluan kostaa kaiken sen mitä hän teki lapsilleni. Ottaa päähän!
moi, kyllä naikkonen on tietollinen kuinka vihanen ja katkera olet voinut olla hänelle,samaa hän nyt potee ,hyvä niin . älä lähde polulle ,mikä satuttaa sua vielä toiset kolme vuotta. lapsesi voisivat lopettaa hänen elämänsä seuraamista, ei kovin terveellistä aikuisiällä ajatellen. opeta heille, nyt se kaunis puoli asiasta. kostaminen ei auta mitään ,vaikka aina se on mielessä ja ettäkun mää tästä täräytän. mutta kaunis hymy hänelle on kaikkein pahin. hyvää vappua sinulle ja uudelle elämän kumppanillesi ja tietenkin lapsillesikin..
- petetty
vappu mielessä kirjoitti:
moi, kyllä naikkonen on tietollinen kuinka vihanen ja katkera olet voinut olla hänelle,samaa hän nyt potee ,hyvä niin . älä lähde polulle ,mikä satuttaa sua vielä toiset kolme vuotta. lapsesi voisivat lopettaa hänen elämänsä seuraamista, ei kovin terveellistä aikuisiällä ajatellen. opeta heille, nyt se kaunis puoli asiasta. kostaminen ei auta mitään ,vaikka aina se on mielessä ja ettäkun mää tästä täräytän. mutta kaunis hymy hänelle on kaikkein pahin. hyvää vappua sinulle ja uudelle elämän kumppanillesi ja tietenkin lapsillesikin..
Alan jo pikku hiljaa rauhoittumaan....
En tietenkään haluaisi että lapset joutuvat kuuntelemaan riitelyä vaan minkäs teet kun en ole silloin itse paikalla.
Hyvää vappua myös sulle!
- sirx
Sinulla ei sitten ole omaa elämää ollenkaan, kun pitää energia kohdistaa toisten asioihin?
- petetty
Omaa elämää on mutta tämä nainen oli aikoinaan erittäin iso osa minun elämääni. Vaikken edes häntä siihen halunnut.
Oma kostonhimoni vain yllätti. Pitäisi varmaan vaan uskoa että kaikki pahat teot saavat rangaistuksen jossain vaiheessa elämää. Siksi on varmaan paras unohtaa koko juttu. - toinen joskus petetyksi tullut
petetty kirjoitti:
Omaa elämää on mutta tämä nainen oli aikoinaan erittäin iso osa minun elämääni. Vaikken edes häntä siihen halunnut.
Oma kostonhimoni vain yllätti. Pitäisi varmaan vaan uskoa että kaikki pahat teot saavat rangaistuksen jossain vaiheessa elämää. Siksi on varmaan paras unohtaa koko juttu.Hei Sinulle1
Mielestäni on hyvä merkki että olet alkanut purkaa asioita mietiskellen ja näkökulmaa hakien näin chätin palstalta.
Näen sen selkeästi merkkinä toipumisestasi- halusta laittaa kokemasi vääryys paikoilleen kokemusmaailmaasi- ja toki tähän ilman muuta liittyy koston tunteita, niiltä nyt ei voi kukaan joka on vääryyttä ja epäreiluutta kokenut välttyä.
En usko että ryhdyt kostamaan---uskon että ryhdyt toipumaan ja viimeinkin nauttimaan ehjänä jälleen elämäsi kaikista kiitoksen aiheista.
Kyllä pahat teot aina kostautuu jossain vaiheessa.
Ainakin siten, että on olemassa juuri näitä reppanoita jotka eivät kykene syviin kiintymystä ja sitoutumista edellyttävään luottamukselliseen suhteeseen. Aina heille pitää tapahtua jotain traagista että kokevat olevansa elossa---ja se on muka sitä elämää---kun eivät reppanat muusta tiedä eivätkä muuhun kykenen kehittymättömällä tunnekapasiteetillaan.
Tälläisille ihmisille ei voi kostaa.
Heitä tulee sääliä.
Sillä niin paljosta he jäävät paitsi kun eivät ymmärrä lojaalisuuden merkitystä.
He eivät edes ymmärrä että jokin on pahasti pielessä kun petetään ja loukataan itsekkäästi.
Ajattele!
Kaikkea parasta Sinulle.
Et ole "petetty". Olet "voittaja", koska kykenet tuntemaan niinkuin normaali ihminen tuntee. - tumpelo
petetty kirjoitti:
Oma kostonhimoni vain yllätti. Pitäisi varmaan vaan uskoa että kaikki pahat teot saavat rangaistuksen jossain vaiheessa elämää. Siksi on varmaan paras unohtaa koko juttu.vain ja äkkkiä ja tao päähäsi nyt on näin ja menneet on menneitä, saavutat rauhan. Sillä kaikki mitä teet kostaaksesi noille kahdelle, kääntyy sinua vastaan. Lakkaa siis olemasta paitsi muiden kuin lasten kautta. Lapset on viattomia ja pysy kyynisen rauhallisena tapaamisissa ja tarkkaile lasten hyvinvointia. Pääsee eteenpäin. Tartu kiinni. Minä ajelehdin tuulen mukana ja nyt olen vakaa. riena vaan aiheuttaa lisää rienaa, anna olla , niin minäki olen tehnyt.
- petetty
toinen joskus petetyksi tullut kirjoitti:
Hei Sinulle1
Mielestäni on hyvä merkki että olet alkanut purkaa asioita mietiskellen ja näkökulmaa hakien näin chätin palstalta.
Näen sen selkeästi merkkinä toipumisestasi- halusta laittaa kokemasi vääryys paikoilleen kokemusmaailmaasi- ja toki tähän ilman muuta liittyy koston tunteita, niiltä nyt ei voi kukaan joka on vääryyttä ja epäreiluutta kokenut välttyä.
En usko että ryhdyt kostamaan---uskon että ryhdyt toipumaan ja viimeinkin nauttimaan ehjänä jälleen elämäsi kaikista kiitoksen aiheista.
Kyllä pahat teot aina kostautuu jossain vaiheessa.
Ainakin siten, että on olemassa juuri näitä reppanoita jotka eivät kykene syviin kiintymystä ja sitoutumista edellyttävään luottamukselliseen suhteeseen. Aina heille pitää tapahtua jotain traagista että kokevat olevansa elossa---ja se on muka sitä elämää---kun eivät reppanat muusta tiedä eivätkä muuhun kykenen kehittymättömällä tunnekapasiteetillaan.
Tälläisille ihmisille ei voi kostaa.
Heitä tulee sääliä.
Sillä niin paljosta he jäävät paitsi kun eivät ymmärrä lojaalisuuden merkitystä.
He eivät edes ymmärrä että jokin on pahasti pielessä kun petetään ja loukataan itsekkäästi.
Ajattele!
Kaikkea parasta Sinulle.
Et ole "petetty". Olet "voittaja", koska kykenet tuntemaan niinkuin normaali ihminen tuntee.ajattelemisen aihetta. Kiitos siitä ja kaikkea hyvää sinnekinpäin!
- Kosto on kylmänä hyvää
Tee niin, että soitat sille naiselle ja sanot siitä miehestä, että "nyt se kävi sulle sama, minkä teit mulle". Äläkä kerro enempää, jos hän ei ole jo tietoinen asiasta, niin saat kylvettyä hänen mieleensä piinaavaa epätietoisuutta. Tee hänenlle selväksi, ettet ole entistä takaisin vailla vaan koston tuoman nautinnon vuoksi haluat asiasta ilmoittaa. Kärsi huora, kärsi ;-)
- petetty
mutta eihän kakkonenkaan aikoinaan ajatellut minun tunteitani, ainoastaan itseään.
Miestä en enää kaipaa takaisin, varsinkin kun huomasin mikä sika hän edelleen on. Homma on kuitenkin niin, että jos kostaisin, saisi ex tietää ja sitten olisikin sotatila päällä! Siitä kärsisivät ensisijassa lapset, joten joku tuollainen nimetön soitto olisi ihan enintä mitä tekisin.
Ehken tee sitäkään. Turhaa availla vanhoja haavoja, vaikka auki kai ne vieläkin ovat kun tätä mietin. - todellakin
Mielestäni todella huonoja ja lyhytnäköisiä neuvoja nuo "anna palaa" ja "soita sille naiselle, kärsiköön huora vuorostaan,jne."
hyi olkoon, ei mitään järkeä tai tyyliä tuollaisessa!
Kai sitä mieluummin ottaa vaikka aurinkoa ulkona jääteelasi kädessä kuin soittelee jollekkin pöntölle kostopuheluita!
Kyllä kai elämänsä voi tuhlata hullujen kanssa vänkäämiseen ja tappeluihin jos niin haluaa.
Tyhmiä aina löytyy.
Mutta siihen jengiin ei kannata itse liittyä!
Sitäpaitsi tyhmät ihmiset on vaarallisia, muistakaa se.
Jos on tarpeeksi tyhmä mennäkseen rikkomaan toisen kodin tai pettääkseen puolisoaan ja perheensä niin kykenee vaikka mihin. hyi olkoon.
- m51
minä "kostin" pettäjävaimolleni jolla oli sivusuhde toiseen mieheen.Ja eron jälkeen jatkoi suhdettaan vaikka sanoikin ettei toista ole viimeisen asti. Ex-vaimo kävi vielä eron jälkeen luonani ja oli yötäkin sallin sen koska olen vakavasti sairas.
Mutta kun sain tietää asiasta niin soitin tälle entiselle kakkoselle ja onnitelin ykköseksi pääsyn johdosta.Myös toivotin kaikkea hyvää elämässään sekä pitämään huolen siitä ettei hän päästäisi mun luokse ex:ää koska sillä on taipumus välillä pettää. No ei sen soittamisen jälkeen kuulemma kauaa yhessä ollutkaan :)Ex haastoi minut oikeuteen häirinnästä en olisi mitään tuomiota saanut,mutta "anoin" vuoden ja sainkin sen :) - kivusta ja särystä
Kyllä maailman paras kosto on tämä:
"Pärjätä mahdollisimman hyvin elämässään eteen päin,
tehdä elämästään miellyttävä läheisilleen ja itselleen
-ja olkiaan tuskin kohauttaen viis välittää mitä kaikenmaailman sekopäät eron jälkeen takkuaa keskenään".
Onneksi avioero on laillista. - kostaa...
Tää hommahan menee näin, että se petturi oikein provosoi ja toivoo että petetty/jätetty menettäisi malttinsa ja alkaisi raivoamaan julkisesti tuskaansa ulos.
Koska kostonhimoinen ja ilkeä käytös saisi petetyn näyttämään vastenmieliseltä ja huonossa valossa. silloin petturin on helpompi saada ympäristön mielipide puolelleen huomioimalla: kattokaas nyt mikä hullu, ei ihme että se petti sitä ja lähti toisen matkaan, kun toi on niin hullu ja mielisairas kumppani!
älkää menkö tuohon lankaan petetyt! Kääntäkää selkänne ja nostakaa leukanne ja kävelkää pois mieluummin kuin jäätte raivoamaan sellaisesta, mistä ei todellakaan kannata raivota!- petetty
En ajatellut asiaa tuolta kantilta!
Exä on kuulemma puhunut minusta pahaa jopa lapsiemme kuullen ja jos saisi tietää että olen ottanut kolmoseen yhteyttä, olisin kaikkien silmissä se hullu ja katkera, jonka sietikin jättää! Just nii!
Minulla tosiaan menee ihan hyvin nykyään: On uusi kumppani, jota rakastan yli kaiken ja olen aina iloinen ja yhteistyöhaluinen exän tavatessani. Ja miksen olisi, olenhan onnellinen.
Kostoajatukset eivät oikeastaan liity nykyiseen elämään muuten kuin haluna saada perhettäni loukannut ihminen edes havahtumaan. Exäni on saanut osansa jo sillä, että näkee minun hymyilevän ja menevän elämässni eteenpäin.
- jos en kosta?
Niinpä niin, mutta ellen kosta mitä ihmettä teen raivolleni ja kiukulle?
Loistavaa tekstiä "mitä teen raivolleni" ja kostosta löytyy tästä linkistä
http://www.ystavyydenmajatalo.fi/finnish/tekstit/sovinto/abc.html
Siinä on oikeastaan kaikki mitä tarvitsee tajuta- tunteet läpi
kaikilla ihmisillä näyttää olevan tuo sama tunteiden kaava, joka pettämis ja hylkäämistilanteissa tulee käytyä läpi.
Jäljelle jää toivottavasti mahdollisimman monelle se helpotus että pääsi kelvottomasta kumppanista eroon.
Kuka sellasen kanssa hauaisi olla loppuelämänsä joka ei vilpittömästi osaa rakastaa, pelleillä vaan oma etu ekana. - ex-raivotar
Kiitos hyvästä linkistä. Kosto ei kannata ainakaan eron yhteydessä.
Purkautunut raivo johtuu muustakin kuin exän typerästä käytöksestä.
Palaan tuohon linkkiin myöhemmin. Lueskelin äsken työsähköpostia ja muutakin.
Katselin äsken TV1 Vappuohjelmaa. Tykkäsin kovasti Kirppis uusinnasta, jossa Paula Koivuniemi kertoi lapsuudestaan. - syytä miettiä
"Tukahdutettu raivo voi aiheuttaa masennusta ja melankoliaa, siksi on tärkeää miettiä mitä teen raivolleni"
Tukahdutettu raivokaan ei ole hyvästä, siksi tosissaan kannattaa lukea mitä tuossa linkissä sanotaan raivon tukahduttamisesta.
- sinulle!
Toimimalla noin tekisit vain palveluksen miehesi uudelle vaimolle.
- mertteli
mistä sä tiedät mitä nainen on miehelle puhelimessa puhunut?! ettei olis oman mielikuvituksesi tuotetta.... ;)
ps. tiedäthän ettei kukaan toisten suhteeseen "tunge". kyllä teidän välit oli huonossa jamassa jo ennen sitä, ja sen asian myöntäminen on sinulle tuskallista. toki voit kostaa muulle maailmalle sellaisen, mille et enää mitään voi - jos olisit koskaan voinutkaan? mutta onko siinä mitään järkeä. ei ole. mikään ei muutu, vain oma katkeruutesi saa lisäravintoa ja elämäsi menee huonompaan suuntaan.
sen sijaan kannattaisi katsoa elämässä eteenpäin, myönteisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 151422
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239