Kenen käsialaa on HIMin heartagram-logo? Nyt olisi hyvät neuvot kalliit meinaan itsellä ei ole mitään hajua!
T: Epätietoinen
Kuka on suunnitellut Heartagram-logon
9
1195
Vastaukset
- jeejee
...se olisi itse Valon käsialaa!
- ...............
se herra valon suunnittelema...
- sen---
keksi krapulassa 20vuotis syntymäpäivänään
(tosta krapulasta en oo ihan varma mutta näin ville on joskus sanonut) - vaikkakin
sen--- kirjoitti:
(tosta krapulasta en oo ihan varma mutta näin ville on joskus sanonut)mun muistaakseeni Hän on sanonut olleensa silloin kännissä eikä krapulassa ja ottanut alitajuisesti vaikutteita Mehiläisen logosta.
- dark^^
sen--- kirjoitti:
(tosta krapulasta en oo ihan varma mutta näin ville on joskus sanonut)ville valo se on itte keksiny..ja krapulassa sillon oli..niin valo ainaki on sanonu..! heartagram on yhdistelmä sydäntä ja pentagrammii...
- uulen
dark^^ kirjoitti:
ville valo se on itte keksiny..ja krapulassa sillon oli..niin valo ainaki on sanonu..! heartagram on yhdistelmä sydäntä ja pentagrammii...
mun muistaakseni ville keksi vaan 20 vuotis synttäriiltna et pentagrammiin voi sijoitta ihmise jolla on jalat ja kädet levällään. ja jos yksi pentagrammin sakaroista osottaa alaspäin siihen voi sijoittaa pukin naaman niin että korvat ja sarvet osoittavat sivuille.
- ...
uulen kirjoitti:
mun muistaakseni ville keksi vaan 20 vuotis synttäriiltna et pentagrammiin voi sijoitta ihmise jolla on jalat ja kädet levällään. ja jos yksi pentagrammin sakaroista osottaa alaspäin siihen voi sijoittaa pukin naaman niin että korvat ja sarvet osoittavat sivuille.
Ei Ville sellaista keksinyt, vaan pentagrammiin on jo monet tyypit liittäneet sellaisen uskomuksen, joka on yksi lukuisten joukosta, tuo 'ihminen raajat levällään' ja 'paholainen' käännettynä. Sitten jotkut ajattelee sen edustavan neljää plus yhtä elementtiä. No, nyt mä eksyin jo vähän aiheesta, tarkoitan vaan, ettei Ville sitä keksinyt, että pentagrammi on kuin ihminen/paholainen.
- como
Sanotaan näin, että ei ainakaan kukaan bändin sisältä....loput saat itse kaivaa tietoosi:)
- rastapää
Mä oon vähän sitä mieltä et se on herra Valon keksimä. Se taitaa lukea synnin viemää-kirjassa. En oo varma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132