Miehen ihannepituus?

Bloodbrother

Pienimuotoinen gallup:

Eli mikä on unelmiesi miehen ihannepituus?

-Kiitos

22

5318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........................

...

• eräs 190 cm

että naiset ei sittenkään ole kiinnostuneita minun herkästä taiteiljapersoonastani ... :(

• noin..

15 - 20 senttiä pidempi. Voin olla rauhassa 10 cm koroilla, eikä tarvitse katsella miestä ylhäältä päin.

• että tällainen

kelpais.

• kelpaa

eikä mikään kukkakeppi kelpaakaan!!

• ZinaZ
        kelpaa kirjoitti:

eikä mikään kukkakeppi kelpaakaan!!

Eli jotakuinkin 175-180cm olis varmaan aika ihanteellinen, ja tuon mittaisiin katseet useimmin kääntyy. Vaikka enpä silti ala pituuden mukaan miestä valkkaamaan, kunhan nyt minua pidempi on, eikä kuitenkaan ihan kaksmetrinen.

• Mies 179 cm
        ZinaZ kirjoitti:

Eli jotakuinkin 175-180cm olis varmaan aika ihanteellinen, ja tuon mittaisiin katseet useimmin kääntyy. Vaikka enpä silti ala pituuden mukaan miestä valkkaamaan, kunhan nyt minua pidempi on, eikä kuitenkaan ihan kaksmetrinen.

Moi,

Mulle pitää naisen olla vähintään 170 senttiä, eli yli naisten keskipituuden. Muutenhan on se riski, että lapsista tulee alle keskipituisia, ja niitä kiusataan koulussa. Paljonko sulla on mittaa? Ei näy kunnolla kun oot tossa kuvassa vähän käppyrässä.

• ZinaZ
        Mies 179 cm kirjoitti:

Moi,

Mulle pitää naisen olla vähintään 170 senttiä, eli yli naisten keskipituuden. Muutenhan on se riski, että lapsista tulee alle keskipituisia, ja niitä kiusataan koulussa. Paljonko sulla on mittaa? Ei näy kunnolla kun oot tossa kuvassa vähän käppyrässä.

Ja muutenkin kuvat aina valehtelee. Pituutta löytyy 165 (keskiverto mikä keskiverto...), mutta yleensä kuvista päätellään, et oon jotain 170.

• miehen ..

pituuden niin kovasti ole väliä, mutta täytyy sen olla mua isompi muuten. Pidän kyllä isoista miehistä, joilla on vähän mahaakin. Itse sellainen 160/55. Jos nyt edes 170 cm olisi, niin voisin kulkea korkokengillä tuntematta itseäni jättiläiseksi.

• -N-

170 pitäs olla vähintään, mielummin 180 paikkeilla. Oisko se täydellinen sit 176cm. Todellisuudessa pituudella ei ole väliä. On ollu lyhyempiä ja pitempiä, kokonaisuus ratkaisee.

• No,itse olen 165cm pitkä,niin miehen kyllä täytyy olla pidempi. 170-180cm ois sellanen sopiva..;)

• näin...

Hyvä pituus on 182-183cm, mutta vähemmälläkin pärjää :)

• nainen jostain

mutta ei pituus ole pääasia...

• No-Face

180-190 olisi kiva pituus =) sanotaan vaikka tuolta välistä että 185.

pitkät miehet on iloa silmälle, mutta koska itse en ole pitkä niin yli 190-senttisen kanssa tulisi jo ongelmia.

• hymy-huulet

vastata..
      pituus: ei sil suurenpaa merkitystä oo, kuhan ei ole parimetrinen..ettei tarvihe tuolil nousta et saap suukon
      sitten sen toisen mitta: seki on suhteellist..meil naisil ku tuppaa olemaan myös vähän erikokosii..
      mut kielen mitta pittää ehottomasti olla 7,5 cm
      :)

• Bloodbrother

eiköhän kaikille se 7,5 ole? Ainakin melkein kaikilla.

• Bloodbrother

...että melkein kaikki pistäisivät vastaukseen ettei se pituus merkitse mitään. Kuitenkin halusin tietää sen unelmiesi miehen ihannepituuden enkä sitä että merkitseekö se pituus jotain vaiko ei? Toisille se merkitsee paljonkin ja toisille taas ei yhtään? Luultavasti kaikilla on sen kumppanin suhteen jonkinlainen ihannepituus, joten pistäkäähän vain vastauksia?

-Kiitos

• minä 170cm

180-190, mieluummin yli 185 ! Eikä saa olla mikään laiheliini, hintelä, vaan roteva ja pieni vatsakaan ei haittaa...tosin ihannemiehellä on lihaksiakin, ei liioitellusti, ei tarvitse olla mikään bodari. Sellainen tavallinen suomalainen mies, duunari, joka käyttää bodiaan työssä...jeeh

• on hyvä

Itse olen 160cm. Tykkään olla turvassa ison miehen kainalossa :)

• Itse 169

172-186 cm vois olla hyvä. Tällä hetkellä näyttäis 174 cm olevan ihan hyvä pituus;).

• Nainen150cm

se 195-210cm tottakai! Six packia pitää löytyä ja käsilihaksia. Aivot voivat sitten olla kuinka surkastuneet tahansa, tärkeintä onkin, että voi kurotella sinne taivaisiin suudellessani KUNNON miestä!

• -natalian-

ja ite oon 162cm.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe