Fyysisempi ilme

Kun tarkastelee Kärpissä tapahtunutta muutosta nyt kauden jälkeen, niin silmiin pistää se, että ensi kauden joukkue tulee olemaan fyysisempi. Todennäköisesti haastajan asema takaa myös sen, että asennetta tulee olemaan enemmän kuin päättyneellä kaudella. Joukkue on edelleen kova ja takuulla yksi suosikeista, mutta näyttämisen halua täytyy olla enemmän. Sitä pitää myös riittää runkosarjan päädyttyä.

On mielenkiintoista nähdä muuttuko joukkue vielä lisää ja mihin suuntaan. NHL voi viedä pelaajan tai useampia, sillä osa pelaajista on jo saavuttanut tason, josta on enää vaikea kehittyä SM-liigassa. Luonnollinen askel olisi näille siirtyä NHL:ään. Kärpille tämä tietäisi vaikeuksia, sillä vastaavantasoisten korvaajien löytyminen on lähestulkoon mahdotonta. Ehkei se täysin huonokaan asia olisi. Se antaisi mahdollisuuden nostaa rohkeasti nuoria pelaajia kokoonpanoon ja lähteä yhä selvemmin haastajana kauteen. Joka tapauksessa vastustajien tyrät rytkyy ja luut natisee entistä kovemmin Raksilassa.

2

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

Ei hätiä, kyllä mä luotan ,että junnuista tulee aina pikkuhiljaa uutta jengiä:)

Pistin saman merkille, että KJ hakee fyysisyyttä enemmän pelaajistoon. No, eihän siinä mitään, kunhan taitokiekko on pääasia:)

Joku Bertucci vai miten se kirjoittikaan ois hyvä vahvistus;)) NO jaa..jos pelais vahingoittamatta niin siinä olisi ollut kyllä huippumies, mutta eipä tuo taida saada pelata tällä hetkellä missään temppujensa vuoksi. Sääli. Menee hyvä pelaaja täysin harakoille.

• Bertuzzi pelasi menneen kauden Vancouverissa ja Kanadan joukkueessa Torinossa, joten ei mene harakoille.

Tuleehan junnuista jatkuvasti uusia pelaajia, mutta tuleeko sieltä sellaisia tyyppejä, jotka osaavat ja pystyvät voittamaan? Meillä oli yksi sukupolvi, joka osasi voittaa ja vaikka taidollisesti heidät pystytään korvaamaan, helpostikin, niin sitä taistelumieltä ja joukkueelle pelaamista ei sitten helposti löydykään.

En ole varma, hakeeko valmentaja sitä fyysisyyttä vai toimiiko seurajohto kannattajien mieliksi. Kannattaa muistaa, että Kärpät on yhtiö, jonka tuote on pääsylippu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3797
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2566
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1536
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82
      1242
    Aihe