Mistähän saisi hankittua varustekaaren Bayliner 2450 veneeseen?
Varustekaari
5
923
Vastaukset
- Beikkuun
Alkuperäinen kaari on p...n kallis. Teetin pari vuotta sitten 2155:een kaaren Turussa, Lasikuitu-Palinissa. Sijaitsee Satakunnantien varrella. Siellä on varmaan muotti tallella. Kaikkiaan hintaa tuli about parisataa euroa muutoksineen. Sopinee veneeseesi kun hieman soveltaa.
- Beikkumies
Hyvä kiitos.
Soitin sinne ja ehtivät tehdä loppukesästä. Olisiko sinulla mittoja omastasi kun eivät ehtineet nyt muotista mittailla. Itselläni pitäisi sopia pressu sinne alle. - viivästys
Beikkumies kirjoitti:
Hyvä kiitos.
Soitin sinne ja ehtivät tehdä loppukesästä. Olisiko sinulla mittoja omastasi kun eivät ehtineet nyt muotista mittailla. Itselläni pitäisi sopia pressu sinne alle.Ei ole tullut luettua keskusteluja kun on pitänyt hoppua veneen kanssa...
Ei ole mittoja, kun olen vaihtanut venettä. Tietääkseni 21 ja 24 ovat saman levyisiä, 24 on vain pituudessa venytetty about metrin. Siksi luulisin saman muotin käyvän veneeseesi. Ex 21:ssäni pressu kulki hiukan kaaren alla (ehkä 10 cm). Kaari lähti ylöspäin reunan kanssa samansuuntaisesti ja sopivasti taaksepäin kallellaan kuten beikuissa on. Beikkumies kirjoitti:
Hyvä kiitos.
Soitin sinne ja ehtivät tehdä loppukesästä. Olisiko sinulla mittoja omastasi kun eivät ehtineet nyt muotista mittailla. Itselläni pitäisi sopia pressu sinne alle.moikkaa vaan ..Minulla olis Beikuun ..Kaari myynnissä lasikuidusta tehty 2455 den.. puh. 028250923 . Tai sähköpostissa saa tietää .. keijo.iltanen@dnainternet.net
- keke11
Mulla olis targakaari myynnissä bayliner 2455 veneeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294