Nämä kappaleet haluaisin samalle levylle (ei ole missään paremmuus järjestyksessä):
Big Gun
Thunderstruck
Back in black
That´s the way I wanna rocken roll
Hard as a rock
Harmi kun noita kappaleita ei ole samalla levyllä. Itse ainakin pidän kyseisistä biiseistä.
Nämä kappaleet samalle levylle!
5
731
Vastaukset
- Down payment
big gun on surkeahko.ite laittasin nämä jos 5 kipaletta pitäs vaan laittaa:
1. Shoot to Thril
2. Mistress for Christmas
3. Let There Be Rock
4. Go Down
5. Down Payment Blues - mutta
eikun kauppaan tyhjän cdn ostoon ja poltat itselles muilta levyiltä aaseedeesee the parhaat-epn :)
- pöljä ukkeli
Tämä oli hei paras viesti pitkiin aikoihin. Sulla on otetta! Ja ihan oikeesti siis!
t: 40-vuotias ukko
:-) - -::-
pöljä ukkeli kirjoitti:
Tämä oli hei paras viesti pitkiin aikoihin. Sulla on otetta! Ja ihan oikeesti siis!
t: 40-vuotias ukko
:-)Itse ainakin teen autoon useinkin kokoelmalevyjä, joskus yhdestä bändistä ja suosikkeja kaikista levyistä.. Ei sitä aina jaksa samoja kappaleita kuunnella ja usein levyillä on joitain kappaleita mitä todella jaksaisi kuunnella mutta muihin jo kyllästynyt. AC/DC on aika unelmabändi omiin kokoelmalevyihin, paljon hyviä kappaleita ja osaan kyllästyttyä taas jotkut muut vaihteeks kuullostaa mahtavilta
- kilk
-::- kirjoitti:
Itse ainakin teen autoon useinkin kokoelmalevyjä, joskus yhdestä bändistä ja suosikkeja kaikista levyistä.. Ei sitä aina jaksa samoja kappaleita kuunnella ja usein levyillä on joitain kappaleita mitä todella jaksaisi kuunnella mutta muihin jo kyllästynyt. AC/DC on aika unelmabändi omiin kokoelmalevyihin, paljon hyviä kappaleita ja osaan kyllästyttyä taas jotkut muut vaihteeks kuullostaa mahtavilta
...siksi koska malcolm on sitä ideaa vastaa. en tiiä miks mutta hän on sitä mieltä. ja eikä ne vois kyllä tehä kokoelma levyy koska niillä on liikaa hyviä biisejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190