on huhuttu että C.S.I Euroop On työn alla ja tulossa
talvella 2007 telkkariin. Ja huhutaan että melina kanakaredes on ollut vankilassa vuoden lapsen pahoinpitelemisestä. MIltäs kuulostaa?
C.S.I fani
9
1001
Vastaukset
- kuulosta
kovin mielenkiintoiselta.
- EnGlAnD
olen kuullu sen myös!! niin on huhuttu ja se kai on totta. ainakin mun mielest!!
- EnglisH
Mä oon lukenu yhest lehest jos luki et se on ollu vankilas ton takii!! netis ei joskus kirjoteta joistakin jutuist! eli mun mielest se on 100% totta..... ainaki pitäis olla.
- naiivia
EnglisH kirjoitti:
Mä oon lukenu yhest lehest jos luki et se on ollu vankilas ton takii!! netis ei joskus kirjoteta joistakin jutuist! eli mun mielest se on 100% totta..... ainaki pitäis olla.
Totta kai kaikki mitä netissä lukee on totta, niinkö? Miettikää vähän..
- Niin kuka on huhunnut?
Melina Kanakaredes ei tasan tarkkaan ole ollut vankilassa mistään syystä, ei varsinkaan lapsen pahoinpitelystä. Jos olisi ollut, niin siitähän olisi netti täynnä tietoa. Vaan kun ei löydy mistään viitettäkään siihen suuntaan.
Älkää nyt lapsiparat kaikkea paskaa uskoko mitä teille sanotaan! - LOndon
Nettiin ei kirjoiteta kaikkea! Ketä kiinnostaa muuten C.S.I Europ? Siellä kuulemma käydään aina etri maissa ratkaisemassa rikoksia samalla porukalla
jossa on jotain 2 naista ja 3 miestä varmaan...
kuka on käynyt C.S.I:n omilla sivuilla? Musta ne on siidet! - Vuoden lapsi
Oli? Vai oliko se hakannu sitä vuoden? Kuinka se jakso? Täytyy olla hemmetin hyvä kunto!
- LOndon
Ei, Se hakkasi jonkun pojan vahingossa.
- susu
LOndon kirjoitti:
Ei, Se hakkasi jonkun pojan vahingossa.
Miten voi hakata jonkun vahingossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096