Mitä bändille tällä hetkellä kuuluu? Meinaan, kun ei ole kotisivuilla mitään uutisia eikä muutenkaan bändistä ole viime aikoina mitään juuri kuulunut. Koska uusi sinkku tulee, eikö sen ollut tarkoitus kevään aikana ilmestyä?
Bändin kuulumiset?
9
989
Vastaukset
- kaisu
Nipa keskittyy lihomiseen ja perheestä puhumiseen.Luitteko iltalehden perhe jutun.Mitä skeidaa Muusikko on unohtanut musiikin ja keskittyy epäoleelliseen.Kauhia...
- ...
ja iltapäivä lehdethän ei muuta kirjoitakkaan kun skeidaa, eli tarviiko kaikkea lukea ja uskoa ihan kirjaimellisesti, todennäköisesti Nipa oli sillä hetkellä, kun ko. artikkelia luit, tekemässä niitä uusia biisejä..
perhe on kyllä aika oleellinen asia elämän perusasioista..sieltäkin voipi ideoita syntyä... - nuli
... kirjoitti:
ja iltapäivä lehdethän ei muuta kirjoitakkaan kun skeidaa, eli tarviiko kaikkea lukea ja uskoa ihan kirjaimellisesti, todennäköisesti Nipa oli sillä hetkellä, kun ko. artikkelia luit, tekemässä niitä uusia biisejä..
perhe on kyllä aika oleellinen asia elämän perusasioista..sieltäkin voipi ideoita syntyä...No jos Purppura levyä kuuntelee ei voi muuta kun nauraa.Esim. se joku suklaarasia... hah haa...Perhe ja perhe.Olis perheensä kanssa sama kun akkansa.Puhuvat lapsettomuudesta kuinka se sattuu.Ja saavat lapsen äiti on töissä heti ja isä notkuu baareissa soseessa.Lapsi on Tarhassa ennen kun vuoden täyttää sitäkin (leuhki lehdessä).PERHE ON PARAS!
- ansu
Bändille kuuluu hyvää!! Keikkaa heittävät tasasen tappaavaan tahtiin, tosin nyt toukokuus hiljasempaa... Alkuperäsest jäljel Eve ja Nipa, muut hiukka "tuoreempia", mut ääreest hyvä meininki koko porukal! Googleta sanalla dingo, niin sielt löydät dingowebin sivut mis on mm. vieraskirja ja tuolt dingomaniastahan saa kaik keikat tietoon.
- Nappi
Hyvä orkesteri se kosketinsoittaja on vaan aina samat punaiset housut jalassa ja aina kännissä.Ja se polttaa ketjussa ja sil on ihan mustat hampaat.Onkohan se hompsu?Epäsiisti kun mikä.muut on ihan ok.Nipa nyt useesti aika töttöröö.Eilen Vammalassa hyvä veto mut esim.Ilmajoella jengiä lähti kymmenittäin kun Nipa oli aivan ULKONA.Mikseihän niillä oo keikkaa Jyväskylässä???esim Lutakko.
- ...
Kylläpä on niin, et Peksi (Koskettimet) ihan hetsku on! Vaimo löytyy ja lapsia ainakin yks.. Ja mitä sen humalatilaan tulee, niin... Ja ihan siistihän tuo on! Ja tais siel Ilmajoen keikal ol enemmänki noi äänipojat ulkon, ku mitä Nipa:) Hyvinhän se siel veti, siihen verrattun, et miten yleisö käyttäyty ihan keikan ensi sekunneist lähtien!! Mut kyl täytyy myöntää, et toi Vammalan keikka ehottomast parhaimpii mis oon ollu:))
- ........
... kirjoitti:
Kylläpä on niin, et Peksi (Koskettimet) ihan hetsku on! Vaimo löytyy ja lapsia ainakin yks.. Ja mitä sen humalatilaan tulee, niin... Ja ihan siistihän tuo on! Ja tais siel Ilmajoen keikal ol enemmänki noi äänipojat ulkon, ku mitä Nipa:) Hyvinhän se siel veti, siihen verrattun, et miten yleisö käyttäyty ihan keikan ensi sekunneist lähtien!! Mut kyl täytyy myöntää, et toi Vammalan keikka ehottomast parhaimpii mis oon ollu:))
Kyllä vammala minunkin mielestä, yksi parhaista keikoista missä oon ollu, vaikka keikkoja olen nähnyt kymmeniä! :)
- ..vaihtuu...
- outsider
Keikkoja ainakin jonkin verran pitämässä kiireisenä.. ja hyviä keikkoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728