Millainen on kyseinen lentoyhtiö?
Northwest Airlines
3
530
Vastaukset
- ok..
Olen lentänyt muutaman kerran Amsterdamista Miamiin ja takaisin. Liput ostin tosin KLM:n lennolle Hki-Ams-Miami eli KLM käytti Northwestia jatkolennoilla Amsterdamista. Ihan yes, palvelu ok ja lennotkin ajallaan.
- AloittajaTuliTakaisin
Northwest valitettavasti lentää KLM:n lentoja ja näin olen tutustunut kyseiseen yhtiöön. Oma yksittäinen kokemukseni oli ikävä. Henkilökunta erittäin epäystävällistä, vettä sai kerjätä ja turistiluokkakaan ei ollut yhtä viihtyisä kuin muilla. Mutta tämä oli tosiaan yksi ja ainoa kokemus ja plussaksi täytyy sanoa viihdejärjestelmä, joka oli samanlainen kuin KLM:llä.
- .................
todella ystävällistä palvelua vettä melkein tyrkytettiin käteen tosin matkakin oli pitkä:) kone oli tosi iso ja penkit ihanan pehmeitä annettiin valmiiksi kuulokkeet peitto ja tyyny ja iso televisio skriini josta tuli kaksileffaa plussaa northwestille:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319