Pieni siis olen, mutta kun 32-kokoinen vaate muuten natsaa hyvin mutta onko lie olkapääni leveät kun selän puolelta kirraa niin pirusti. Kokoa isompi on sit väljä alempaa.. rintsikat on kokoa 75a joten en mä nyt kovin leveä voi olla? en sentään kovin luonnoton tietääkseni.. onko vika paidoissa että esim. h&m:n vero modan yms. mallit on sellaisia kapeille sirpakoille tarkoitettuja? kenties vaihtaa vaatekauppaa?
joskus tuntuu että olen kateellinen kapeille rungoille. Hoikka olen itsekin mutta vissiin kuitenkin on toi luuston rakenne leveämpi myös ylhäältä. alhaalta ei niinkään olekaan..
mites sit jos on leveähköt hartiat, niin millaisiin paitoihin kannattaa pukeutua? entä juhla-asuihin?
Kun paita kiristä selästä?!
Mimmukka
1
500
Vastaukset
- Ryuukyuu
Mulla on sama ongelma.Olen vielä selästä leveämpi kuin sinä,80b...Raglahihat,spagettiolkaimet ja halterneck-topit kaventaa hartioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056