tuli tänään ohjelma telkkarista.Haastateltu graffiti- ' taiteilija' kertoi että hän harrastaa graffitia koska hän ei osaa laulaa ( maailman huonoin lauluääni), ei osaa tanssia ( liian jäykkä). Oli yrittänyt soittaa orkesterissa ( tuloksetta, liian huono). Siksi hän harrastaa graffitia.
Siinähän hän sen sanoi itse. Ikuinen luuseri joka ei osaa mitään, muuta kuin sotkea toisten seiniä ja muuta omaisuutta.
Graffiti- ' taiteilijasta'
2
486
Vastaukset
- faija
Jos katsoimme samaa ohjelmaa, päähenkilö haaveili arkkitehdin ammatista. Ei mikään luuserin homma minusta.
Lisäksi poika oli itse kuvannut ohjelman. En tiedä oliko poika myös editoinut jne materiaalin itse, mutta silti: kuinka moni nuori on niin viitseliäs, että tekee omasta elämästään dokumenttiohjelman?
Toisten omaisuuden turmeleminen on väärin, mutta toisaalta on hienoa, että nuori on löytänyt intohimon taiteeseen, luomiseen ja itsensä ilmaisuun. Luomisen halua _ei tietenkään_ pitäisi kohdistaa laittomiin graffiteihin.- the manga/graffitidrawer
itse oon aika samanlainen kun kuvailemanne jätkä. En siis tee graffitia maaleilla laittomasti, vaan kotona ja koulussa piirrellen. Ois kiva tavata se jätkä.
KERTOKAA SEN NIMI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096