Kävin tänään valtakunnansalilla moikkailemassa kavereille.
Tuli hyvä mieli kun näytin niille, että oon heille ystävä kaikesta huolimatta. Aika hiljasia kyllä olivat, mutta ei se haittaa. Mie pidän miun ystävistä vaikka ne joutuukin vihaamaan miuta.
Päivän kevennys
8
708
Vastaukset
- YTRH
sööpäri. 7.5.2006 klo 14.12
"Mie pidän miun ystävistä vaikka ne joutuukin vihaamaan miuta."
Kirjoituksesi kertoo tunteistasi aivan muun sävelen"Kirjoituksesi kertoo tunteistasi aivan muun sävelen"
Olis kiva tietää perusteluja näkemyksellesi. Laitapa pientä analyysiä, niin voisi arvioida kuinka uskottavaa se on.- Saattaisin kertoa
Helmisen_Viljo kirjoitti:
"Kirjoituksesi kertoo tunteistasi aivan muun sävelen"
Olis kiva tietää perusteluja näkemyksellesi. Laitapa pientä analyysiä, niin voisi arvioida kuinka uskottavaa se on.Lausahdus "vaikka ne joutuukin vihaamaan mua", kertoo ainakin tällaiselle neutrille, että nimim. sööpärin väittämä ystävistä pitäminen on pelkkää sanahelinää.
Kuka voisi esittää rakastamiansa ystäviä tahallisesti huonossa valossa?
Yksikään JT ei joudu vihaamaan ketään haluamattaan. Ja tuskimpa vihaa ollenkaan! Sen mukaan, mitä minä asiasta tiedän ja ymmärrän.
Sööpäri lienee laittanut jutun tänne yrittääkseen uskotella itesellen ja muille olevansa ns. hyvä ihminen. Samalla hän yrittää vaivihkaa vihjata, että JT eivät ole näitä hyviä ihmisiä.
Ei sellainen kuulu ystävyyteen. Ystävä antaa anteeksi ja opastaa, ei solvaa.
Ja huomaa nyt sitten, että minä en ole JT, vaan katselen maailmaa värittämättömien lasien läpi ja ajattelen niillä tällä palstaalla kovinkin usein perään kuulutetuiila omilla aivoilla. - sööpäri.
Saattaisin kertoa kirjoitti:
Lausahdus "vaikka ne joutuukin vihaamaan mua", kertoo ainakin tällaiselle neutrille, että nimim. sööpärin väittämä ystävistä pitäminen on pelkkää sanahelinää.
Yksikään JT ei joudu vihaamaan ketään haluamattaan. Ja tuskimpa vihaa ollenkaan! Sen mukaan, mitä minä asiasta tiedän ja ymmärrän.
Sööpäri lienee laittanut jutun tänne yrittääkseen uskotella itesellen ja muille olevansa ns. hyvä ihminen. Samalla hän yrittää vaivihkaa vihjata, että JT eivät ole näitä hyviä ihmisiä.
Ja huomaa nyt sitten, että minä en ole JT, vaan katselen maailmaa värittämättömien lasien läpi ja ajattelen niillä tällä palstaalla kovinkin usein perään kuulutetuiila omilla aivoilla.Hieno analyysi, mutta metsään menee.
Oli oikeasti mukava nähdä kavereita, joiden kanssa on tullut vuosien varrella tehtyä kaikenlaista mukavaa.
Eli oikeasti pidän niistä tyypeistä, joita tänään näin. Ei ole heidän syynsä, että he joutuvat varsinkin salilla pitämään säännöistä kiinni ja kohtelemaan minua kuin ilmaa. - Tiedän kokemuksesta
Saattaisin kertoa kirjoitti:
Lausahdus "vaikka ne joutuukin vihaamaan mua", kertoo ainakin tällaiselle neutrille, että nimim. sööpärin väittämä ystävistä pitäminen on pelkkää sanahelinää.
Ja huomaa nyt sitten, että minä en ole JT, vaan katselen maailmaa värittämättömien lasien läpi ja ajattelen niillä tällä palstaalla kovinkin usein perään kuulutetuiila omilla aivoilla.>>>Lausahdus "vaikka ne joutuukin vihaamaan mua", >Yksikään JT ei joudu vihaamaan ketään haluamattaan.
Millä tavalla keräät rohkeutesi ja tallustelet hornan kattilaan? Ihailtavaa tuollainen itsevarmuushan on, mutta kuinka sellainen saavutetaan loppujen lopuksi?
Olitko koko kokouksen paikalla vai kävitkö ainoastaan dippailemassa ennen ohjelmaa?
Mitkä ovat todelliset fiilikset tempauksesi jälkeen, kerro lisää. Josko itsekin kävisin "vääntämässä veistä haavassa"...- sööpäri.
No en minä kuitenkaan ohjelmia kuuntelemaan mennyt. Oli vain tuon ex-vaimon kanssa sovittu, että vien pojan sinne. Eli kokouksen loputtua menin etsimään lapseni äitiä. Siinä samalla tuli noita kavereita nähtyä. Pitkästä aikaa tuntui mukavalta nähdä heitä joten tervehdykset lähtivät oikeastaan ihan vahingossa aluksi.
- salaisuus?
Tervehdyskielto koskee ainoastaan JT, ei entisiä todistajia, Rohkeasti vaan katsekontaktia ja tervehdys, niin voi näyttää osaavnsa yhden peruskäyttäytymis säännöistä. Joskus katsekontaktia on tosi vaikea saada, kun JT lintu ja sää pongareita, kun niskat kippuralla taivaalle katsovat kohdatessa X JT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.34012909Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951963- 931739
- 831663
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te441162- 951149
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e270983Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21973Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73957Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27933