Olisitko valmis, ja miksi?

Muuttamaan muualle nykyiseltä asuinpaikaltasi?
Miten kauas, toiselle puolelle Suomea, ulkomaille?

19

4211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buteo

Olisin valmis muuttamaan,maalle.
      Vaikka toiselle puolelle Suomea.
      Vaikkapa heti.
      Sisäsyntyinen kaipuu halajaa,on halajanut lapsesta asti.
      Uskon että kyllä tuo haave vielä joskus toteutuu.
      Mutta ulkomaille en muuttaisi.

• irma-1

Tämä on se lopullinen satama,no ehkä tosin vanhana joudun vielä kerran muuttamaan jos lumityöt tulevat liian raskaiksi?

• ..muutin vajaat kolme vuotta sitten.
        Asunto on mieleiseni nyt.
        Mutta miten 'vanhana' selvitän ne rappuset, jotka
        ei vielä tunnu missään :))

• kika

...muuttamaan talveksi lämpimämpään ja kesäisin taas sinne, missä nytkin asun.Perusteluna se, etten vain pidä E-Suomen talvista ja olen ikäni miettinyt mikä tässä maailmankolkassa on yleensä ketään kiinnostanut.

• MysNa

olen asunut ja työskennellyt, oli niin hyvä kokemus että lähtisin uudestaan. Olisi tosin nyt vähän mutkikkaampaa, kun on lapsi ja koiruus.

Paikkakuntaa olisin valmis vaihtamaan, koska täällä pk-seudulla tuskin pysytyn koskaan toteuttamaan haavettani vanhasta talosta, jota olis ihana kunnostaa ja siihen sitten se iso puutarhapiha :)
      Kuinka kauas? En osaa sanoa. Tästä hulinasta tuskin jäisin kaipaamaan muuta kuin ystäviäni ja perhettä. Heitä voisi sitten kutsua sinne jonnekin kyläreissuille.

• salakaataja

sisälle? En tosin ole lainkaan varma teenkö sitä. Tämä nykyinen elämäntyylini on niin mahtavaa.

• ..elät jo unelmaasi? ;))

• janice35

Kyllä vain olisin =) Se vaihtoehto olikin jo lähellä toteutua kun multa loppui työt..mutta sitten pääsin yliopistoon kotikaupungissani eli asun täällä vielä ainakin pari vuotta. Olen asunut pariin otteeseen ulkomailla ja haluaisin vielä valmistuttuani asua jossain kauempana.. ja tuleva koulutus antaakin siihen hyvät mahdollisuudet =) Olen aina ajatellut että jos tapaan joskus elämäni miehen, olen valmis muuttamaan hänen takiaa.. vielä vaan sellaista ei ole tullut vastaan =) Eli työn tai miehen perässä.. kyllä muuttaisin =)

• sitä virhettä

että miehen perässä muuttaisit! =)

• janice35
        sitä virhettä kirjoitti:

että miehen perässä muuttaisit! =)

sanoinhan että sellaista ei vielä ole tullut ja ikää on jo tämän verran. Mitkä ovat mahdollisuudet että sellaista enää tuleekaan ;)

• vielä.
        janice35 kirjoitti:

sanoinhan että sellaista ei vielä ole tullut ja ikää on jo tämän verran. Mitkä ovat mahdollisuudet että sellaista enää tuleekaan ;)

oikein hyvätkin mahdollisuudes kuules. :))

• isompi mies
        janice35 kirjoitti:

Mahdollisuudet siihen ovat Janicen kohdalla äärettömän pienet, olet niin ihana nainen.. :)

• Sentään !!
        janice35 kirjoitti:

Todella kaunis nainen olet !!

Huhhuh !!!

• OrkideaMies
        janice35 kirjoitti:

kuinkas janiceen saa yhteyden..? voisin hieman haastella ja lähettää kuvia orkideoista, jos vaikka maili osoite löytyis.. :)

• harmaaraita

Ainahan parempaan vaihtaa jos löytyy:)))

• ..vastauksia & kommentteja teillä!
      Lähes kaikissa voi aistia unelmia ja haaveita.
      Eikä ne aina ole läheskään saavuttamattomia,
      kun on tarpeeksi uskoa ja pyrkimystä niihin :))

• harmaaraita

vielä tiedä mikä on unelmamme ennenkuin se yhtäkkiä ilmestyy silmien eteen:))

• harmaaraita kirjoitti:

vielä tiedä mikä on unelmamme ennenkuin se yhtäkkiä ilmestyy silmien eteen:))

"turiset" sinäkin :)
        Ihailen kyllä myös ihmisiä, jotka osaavat kuvailla,
        kuten edellä useat ovat tehneet.
        Mä oon 'tyyppiä' "never say never" :)

• harmaaraita
        Sanin kirjoitti:

"turiset" sinäkin :)
        Ihailen kyllä myös ihmisiä, jotka osaavat kuvailla,
        kuten edellä useat ovat tehneet.
        Mä oon 'tyyppiä' "never say never" :)

Moni maailmankolkka kun on vielä kiertämättä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5687
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      579
      2122
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1003
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      59
      909
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      887
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe