Tietääkö kukaan, voiko Oulussa harrastaa urkujen soittamista? Ei musiikkiopistossa vaan "kansalaisopisto tyyppisessä" paikaassa tai yksityistunteina..Minkä hintaista?
Pianoa olen soittanut lähes 10 vuotta, mutta urkuja en koskaan ja nyt olisi kiinnostusta aloittaa.. onko järkiä aloittaa soittamaan urkuja 19-vuotiaana? olenko liian vanha?
oulussa urkuharrastus?
omaksi iloksi
1
224
Vastaukset
- heputtaja
Senkun menet paikallisen kanttorin puheille. Paikkakunnallasi varmasti on tarvetta kanttorin kesäsijaisiksi. Vain muutaman kuukauden harjoittelulla olet valmis säestämään eri tilaisuuksissa. Kymmenen vuoden piano soitto pohja antaa hyvät valmiudet urkuharrastukselle!!!! Tsemppiä! Itse olen samalla tiellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309