Minulla on koivu- ja leppäallergia. Viime vuonna ei ollut mitään oireita, mutta nyt onkin sitten sitäkin pahempina. Silmiä kutittaa ja ne vuotaa. Nenä vuotaa myös ja kutiaa. Mutta myös kurkkua kutittaa, eikä siihen tunnu mikään auttavan. Luulisi, että antihistamiinitabletit auttaisivat. Mutta ainakaan Heinix ei ole auttanut. Kertokaa ihmeessä, millä keinolla saan tuon kutinan loppumaan. On nimittäin todella ärsyttävää!
kurkun kutina
4
4590
Vastaukset
- hätshii-atshii
on kurkku ja nenä ihan tukossa, heinix ei auttanu pätkääkään ja apteekkari neuvoi ostamaa Alzyr 10mg no ostin ja nyt oon 3 päivänä sitä ottanut
tuoteseloste;jokainen tabletti sis.10mg vaikuttavaa ainetta setiritsiinihydrokloridia...
sitten lukee jos uneliaisuutta esiintyy tabletti voidaan ottaa illalla
(minä nukuin lähestulkoon eilisen päivän ja tänä aamuna en jaksanut herätä ja myöhästyminen oli todella lähellä...jotta sivuvaikutuksia on enempi kuin heinixissä)
Kokeile, voi olla sulle ihan ok? - apua
Väliaikaisesti apua löytyy ihan tavallisista pitkäkestoisista imeskelypastilleista. (esim.yhteen aikaan kaupassa oli anispastilleja isossa pussissa, lieköhän vielä on) Tällöin kurkkuun tulee sylkeä, mikä vähentää kutinaa. Suosittelen, itsekin käytin ko. keinoa silloin, kun allergiani oli pahempana
- molla
Otin Duactia ja se auttoi, se on reseptilääke, mutta jos kaverillasi olisi niin voisit kokeilla tai hae respti, se on allegiseen nuhaan!
- tässä hyvä lääke
benadryl, apu tulee 19 minuutissa ja ei tarvitse syödä "varastoon" kun apu tulee niin pian kun oireet alkaa ilmaantua!
Suosittelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717