Mitä Sonata levyjä/sinkkuja yms. omistat?
gallup.
8
645
Vastaukset
- nmtn
mä omistan ton uusimman reckoning night levyn mut oon kyl sit kuullu paaaljon niitä vanhempiakin biisejä
- sonatadarling
Kaikki levyt, myös livelevyt sekä minilevyt. En omista sinkkuja.
- Gail
Uusin ja kokoelmalevy vielä puuttuvat (voi miksi uudemmat levyt maksaa niin...).
- *Broken*
Kaikki neljä sonatan levyä eli Ecliptican silencen winter heart guildin ja reckoning nightin...
- winterhearts.guild
Ecliptica
Silence
Songs of Silence
Winterheart's Guild (Japsiversio ja tavallinen nimmareilla.)
Reckoning night,japsi
Kaikki sinkut mitä on julkastu,Successor...
Ainoat mitkä puuttuu on Takatalvi,Orientation,Songs of Silensce japsi ja jos Silencesta on ilmestyny joku japaniversio,niin sitäkään en omista.For the Sake of Revenge-live dvd ja cd on jo varattu. - Sonata Arctica. <3
Omistan sen viimeisimmän levyn.
Sen missä on dvd ja cd samassa paketissa.
Ja monia levyjä,netistä poltettuja vain. - löytyy..
Kaikki albumit (Paitsi Songs Of Silence Live In Tokio, en edes välitä tästä albumista)
Sinkut
Shamandalie
Broken
Victoria secret
Mini cdt
Don't say a word
Successor
Ainoot mitä mieli halajaa enää on Takatalvi, Orientation, UnOpened, Last Drop Falls ja Wolf and Raven..
Helpommin sanottu kuin tehty... jos jollain ylimääräisiä niin voisin ostatella..
Tai pannaan painostusta uusiin painoksiin, mieluummin nekin rahat muille kuin keräilijöiltä rahastaville.. = ) - kimmo_80
-Ecliptica
-Silence
-Wintheart's guild
-Reckoning night
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897