liikenteessa autolla..

nimimerkki..

miten englannin liikennesaannot eroavat suomesta? keta vaistetaan? vai vaistetaanko samojen saantojen mukaan kuin suomessakin? kai se nyt vaikuttaa asiaan, kun ajetaan vasemmalla puolella?

kamalaa, olen au pairina taalla ja pitaisi ruveta kuskailemaan lapsia paivakotiin...

4

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko

sä ihan tosissas vai?
      Sä olet siis englannissa duunissa ja kyselet täältä kuinka siellä ajetaan autolla ja mitkä ovat liikennesäännöt?
      Jumakauta, ei ole tullut mieleen kysellä liikennesääntöjä perheeltä missä olet töissä?
      Ne vanhemmat ei varmaan oikeen tykkää omista skideistä, kun ne meinaa laittaa ne sun kyytiin, joka ei edes tunne liikenne sääntöjä?
      Kait sulla muuten on edes ajokortti?

Taitaa kuule olla parasta, että meette vaan käsi kädessä lasten kanssa tarhaan niin pysytte kaikki hengissä!

• nimimerkki..

no olipas siina asiallinen vastaus.. hohhoi. kylla minulla on ajokortti, eli osaan ajaa suomessa, mutta mista voin tietaa toimiiko samat saannot englannissa? siksi kysyn. mieluummin kavelisinkin, mutta lapset ovat pienia, eivatka jaksa. kiitos vaan, olit todella "avuksi".

• Irlannissa
        nimimerkki.. kirjoitti:

no olipas siina asiallinen vastaus.. hohhoi. kylla minulla on ajokortti, eli osaan ajaa suomessa, mutta mista voin tietaa toimiiko samat saannot englannissa? siksi kysyn. mieluummin kavelisinkin, mutta lapset ovat pienia, eivatka jaksa. kiitos vaan, olit todella "avuksi".

kun oltiin just ummikkona ajamassa, niin ainakin liikenneympyrät kierretään tietty myötäpäivään eli vasemman eikä oikean kautta. Luultavasti vasemmalta tulijoilla on neutraaleissa risteyksissä etuajo-oikeus (no niitä ei oikein tullut parissa päivässä siellä vastaan). Lisäksi suosittelen, että sulla on automaattivaihteinen auto alla, niin ei tarvi suotta vasemmalla kädellä vaihdella vaihteita.

• Jussi2

ympyrassa vaistetaan jo ympyrassa olevia ja yleensakin vaistetaan oikealta tulevia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe